اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

نخبگان قرآنی به استخدام آموزش و پرورش درآمده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به استخدام نخبگان قرآنی استان در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش استان اقدام به استخدام 64 نفر از نخبگان قرآنی کرده است.

نخبگان قرآنی به استخدام آموزش و پرورش درآمده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در دیدار معلمان امور تربیتی با امام جمعه زنجان با اشاره به تلاش‌های معلمان برای تحقق شعار سال اظهار داشت: فرهنگیان اقدامات موثری را برای تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی انجام داده‌اند.

وی به سفارشات انجام شده در مورد برگزاری باشکوه جشن 22 بهمن اشاره کرد و افزود: این پیشنهاد با استقبال معلمان امور تربیتی مواجه شده، به طوری که جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد که اوج آن حضور بی‌سابقه در راهپیمایی 22 بهمن بود.

*تدوین سند بنیادین تحقق منویات رهبری بود

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد تنظیم سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این سند در سال گذشته رونمایی شد و از آغاز سال تحصیلی جاری عملیاتی شده است.

*تربیت انسان از اهداف تدوین سند بنیادین آموزش و پرورش است

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در 400 برنامه تدوین شده است، ادامه داد: این سند با محوریت تربیت انسان تنظیم شده است.

نظری به افتتاح دانشگاه فرهنگیان اشاره و تصریح کرد: این دانشگاه در راستای اجرای سند تحول بنیادین ایجاد شده است.

وی با اشاره به هدف‌گذاری انجام شده برای برگزاری نماز جماعت در 700 مدرسه استان زنجان اضافه کرد: این برنامه تحقق یافته و هم‌اکنون در 755 مدرسه نماز جماعت برگزار می‌شود.

*برگزاری نماز جماعت در 755 مدرسه استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از حضور امام جماعت در 300 مدرسه خبر داد و گفت: نماز جماعت در 455 مدرسه دیگر استان با حضور مربیان برگزار می‌شود.

وی به حضور امام جمعه زنجان به صورت نوبتی در مدارس اشاره و از این حضور هدفمند در نمازهای جماعت مدارس شهر زنجان تقدیر کرد.

*زنجان جزو استان‌های برتر در اجرای برنامه‌های قرآنی است

نظری به برنامه‌های اجرا شده برای ترویج قرآن در مدارس اشاره و تصریح کرد: این دولت بیشترین اقدام را برای ترویج قرآن انجام داده است.

وی ایجاد مدارس قرآنی، اجرای طرح نور، تاسیس مدارس تخصصی قرآن را از جمله اقداماتی اعلام کرد که توسط دولت‌های نهم و دهم انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به استخدام نخبگان قرآنی استان در آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: آموزش و پرورش استان زنجان اقدام به استخدام 64 نفر از نخبگان قرآنی استان کرده است.

وی به رتبه برتر استان در عرصه قرآن اشاره کرد و افزود:‌ زنجان در مقایسه با استان‌های دیگر در حوزه عملکرد قرآنی رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

نظری با اشاره به تجلیل به عمل آمده از پنج استان در مورد برگزاری نماز در مدارس تصریح کرد: زنجان هم یکی از این پنج استان بوده که تجلیل شده است.

وی موفقیت‌های کسب شده را حاصل تلاش شبانه‌روزی فعالان این عرصه عنوان و اضافه کرد: با این تلاش‌ها روند موفقیت استان ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/73004/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول