اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین خبر داد

آماده‌سازی روستاهای گردشگری قزوین برای نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین از آماده‌سازی روستاهای دارای جاذبه گردشگری استان قزوین برای عید نوروز خبر داد.

آماده‌سازی روستاهای گردشگری قزوین برای نوروز

غلام طاهر‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، زیبا‌سازی روستاها را از اولویت‌های مهم در این استان برشمرد و اظهار داشت: این زیبا‌سازی در حوزه‌های مختلف پسماند و جمع‌آوری زباله‌ها صورت می‌گیرد.

مدیر‌‌کل امور روستایی استانداری قزوین افزود: همچنین آماده‌سازی روستاهای دارای جاذبه گردشگری نیز در آستانه سال نو صورت می‌گیرد.

وی، برپایی دوره‌ آموزش مشاغل خرد روستا را از برنامه‌های در حال انجام در سطح دهیاری‌های استان قزوین برشمرد و تصریح کرد: این دوره از پنجم اسفند ‌ماه برای 405 دهیار استان قزوین آغاز شده است.

وی عنوان کرد: هشت ساعت از دوره مذکور به صورت حضوری و هشت ساعت دیگر به صورت غیرحضوری برای دهیاران بوده که تا 22 اسفند ‌ماه ادامه خواهد داشت؛ این دوره در شهرستان تاکستان پایان می‌پذیرد.

وی ابراز داشت: پس از برگزاری مراحل دوره، شرکت‌کنندگان در آزمون فروردین‌‌ ماه سال 92 شرکت کرده و برای افراد پذیرفته شده گواهینامه صادر می‌شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین با اشاره به اینکه سالیانه دوره‌های متعددی در سطح استان قزوین برگزار می‌‌شود، بیان داشت: توسعه روستایی جزو اولویت‌های دولت از ابتدای فعالیت بوده است که به طور جدی پیگیری می‌شود.

طاهر‌خانی در پایان متذکر شد: در سال جاری همچنین دو سفر آموزشی به استان‌های یزد و مشهد به منظور آشنایی دهیاران با مناطق مختلف صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/77005/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول