اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

آذرکیش: 3 هزار مأموریت توسط اورژانس خراسان‌جنوبی صورت گرفت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون 2 هزار و 956 مأموریت توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان صورت گرفته است.

آذرکیش: 3 هزار مأموریت توسط اورژانس خراسان‌جنوبی صورت گرفت

محمدرضا آذرکیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با طرح امداد نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اظهار کرد: این طرح از 25 اسفند‌ماه سال گذشته آغاز شده و تا 17 فروردین‌ماه جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون 2 هزار و 956 مأموریت توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان انجام شده است.

بیش از 2570 ماموریت غیر تصادفی صورت گرفته است

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی با اشاره به مأموریت‌های صورت گرفته، خاطر نشان کرد: از این تعداد مأموریت بیش از 2 هزار و 570 مأموریت غیرتصادفی بوده است.

آذرکیش تصریح کرد: از مأموریت‌های انجام شده تعداد 381 مأموریت تصادفی بوده است.

وی با بیان اینکه در مأموریت‌های غیرتصادفی یک‌هزار و 257 نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند، تصریح کرد: همچنین در مأموریت‌های تصادفی نیز 494 نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی، مأموریت‌های شهری انجام شده را از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون یک‌هزار و 365 مورد اعلام کرد.

انجام 1478 مأموریت جاده‌ای در استان

آذرکیش با اشاره به مأموریت‌های جاده‌ای اذعان داشت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون تعداد یک‌هزار و 478 مأموریت جاده‌ای توسط مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی 43 پایگاه مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خدمت‌رسانی می‌کنند، یادآور شد: 300 نفر تکنیسین و 68 آمبولانس مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی در پایگاه‌های امداد نوروزی مستقر هستند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی، میانگین زمان رسیدن به صحنه حادثه را در مأموریت‌های شهری 3.8 دقیقه اعلام کرد.

آذرکیش در پایان با بیان اینکه میانگین استاندارد کشوری رسیدن اورژانس به محل حادثه در مأموریت‌های شهری هشت دقیقه و مأموریت‌های جاده‌ای 15 دقیقه است، متذکر شد: در خراسان جنوبی میانگین زمان رسیدن به محل حادثه در مأموریت‌های جاده‌ای 7.6 دقیقه است.

انتهای پیام/69008/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول