اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راین‌:

حضور در انتخابات برای دوست و دشمن ‌اهمیت دارد

امام جمعه راین گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی برای دوست و دشمن دارای اهمیت است.

حضور در انتخابات برای دوست و دشمن ‌اهمیت دارد

حجت‌الاسلام حمید اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راین با بیان اینکه انتخابات موضوع مهم و سرنوشت‌ساز کشور و نظام اسلامی است، اظهار داشت: شرکت همه اقشار جامعه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر ضروری است.

وی با اعلام اینکه طی چند روز گذشته اقدامات اولیه برای تشکیل هیئت‌های اجرایی در کشور صورت گرفته است، افزود‌: امروز مسئله انتخابات ایران در کل جهان با لشکرکشی عظیم تبلیغاتی دشمن و با حضور رسانه‌های مختلف همراه شده تا با کم اهمیت جلوه دادن آن مردم را از حضور در صحنه و پای صندوق‌های رأی باز دارند.

اسماعیل‌پور عنوان کرد: مردم ولایتمدار ایران با بصیرتی که قبلا در صحنه‌های حساس از خود نشان داده‌اند به دشمنان ثابت کردند، موقعیت‌ها را خوب می‌شناسند و حضورشان در تمام‌ صحنه‌ها برای دوست و دشمن دارای اهمیت است.

امام جمعه راین ابراز داشت: حضور مردم مایه سرافرازی و سربلندی ‌کشور، نظام اسلامی و خواری و ذلت دشمنان اسلام و انقلاب است.

امام جمعه راین با اشاره به تلاش چند‌ ماهه دشمن برای کمرنگ نشان دادن انتخابات و اجرای نقشه‌های مختلف ‌افزود: به همان اندازه که دشمن هزینه و وقت صرف می‌کند تا از حضور مردم در صحنه جلوگیری کند، مردم نیز اهمیت موضوع را درک کرده و جدی‌تر از قبل نقش مهمی ایفا می‌کنند.

اسماعیل‌پور با اشاره به شرکت مردم ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات‌های گذشته ابراز داشت: این حضور مردم است که سرنوشت کشور را می‌سازد.

انتهای پیام/2446/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول