اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

برگزاری‌ انتخابات بدون حاشیه در دستور کار ‌است

فرماندار بم گفت: برگزاری‌ انتخابات سالم و بدون حاشیه در دستور کار ما قرار دارد و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می‌بریم.

برگزاری‌ انتخابات بدون حاشیه در دستور کار ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین ظهر امروز در جلسه تعیین اعضای هیئت اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: ‌مردم شهرستان بم در ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) سنگ تمام گذاشتند و مراسم‌های خوبی در سطح شهرستان برگزار شد.

وی افزود: مردم ما همواره با آزادی کامل در سرنوشت خود نقش‌ دارند و برگزاری انتخابات بیانگر این مسئله است.

زین‌الصالحین تصریح کرد: برگزاری‌ انتخاب سالم و بدون حاشیه در دستور کار ما قرار دارد و از برگزار‌کنندگان انتخابات نیز درخواست داریم که تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» بیان داشت: امام حسین (ع) در حماسه عاشورا جان خود را فدا کردند و مردم ما نیز در پیروزی انقلاب اسلامی با نثار جان خویش حماسه‌ای عظیم ایجاد کردند.

فرماندار بم گفت: با توجه به اینکه سال جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده همه ما موظف هستیم در راستای تحقق شعار مطرح شده تمام تلاش خود را به کار گیریم.

زین‌الصالحین عنوان کرد: در عرصه‌های مختلف ما شاهد بودیم که ناجوانمردی‌های زیادی نسبت به مسلمانان انجام شده و در این میان نقش رهبری بسیار مهم بوده و ایرانیان نیز وجود رهبری را نشانه موفقیت خود می‌دانند.

به گزارش فارس در این جلسه یدالله دانشیار، دادمحمد آذری، محسن برایی‌نژاد، محمدحسین طالب‌الدینی، محمد ثمره‌بهرامی، عباس جزینی‌زاده، قاسم صدیق و محمود صابری به عنوان اعضای اصلی و ‌علی حسین‌شاهی، محمد زنگی‌دارستانی، عباس موحدی، احمد وفادار و نعمت‌الله بالاور به عنوان اعضای علی‌البدل ستاد انتخاب شهرستان بم انتخاب شدند.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول