اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

برگزاری انتخابات باشکوه، ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: برگزاری انتخابات باشکوه، ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

برگزاری انتخابات باشکوه، ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری درمیان  قهرمان رشید در جمع نمازگزاران جمعه قهستان اظهار داشت: در طول 34 سال گذشته از عمر بابرکت انقلاب اسلامی بطور میانگین هر سال یک انتخابات در ایران برگزار شده که برگزاری انتخابات سیر صعودی داشته و هر سال بهتر از سال قبل این انتخابات در اوج آزادی، قانون‌مداری، سلامت و صلابت برگزار شده است.

وی به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره و تصریح کرد: حماسه یعنی انجام اقداماتی بزرگ که برای همیشه در تاریخ و حافظه مردم ثبت می‌شود و در 24خرداد‌ماه جاری نیز شاهد این حماسه خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه به طور یقین انتخابات آتی با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود، گفت: خراسان جنوبی با مشارکتی 5/84 درصدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد که امیدواریم در انتخابات آتی نیز یک بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم این استان ولایتمدار و بخش قهستان در عرصه انتخابات باشیم.

رشید خاطر نشان کرد: دموکراسی که در ایران وجود دارد دارای ریشه‌های توحیدی‌، اسلامی و الهی است و با دموکراسی که در سایر کشورهای دنیا از جمله آمریکا و فرانسه وجود دارد بسیار متفاوت است.

وی ادامه داد: در انتخاباتی که در این کشورها برگزار می‌شود به طور یقین منتخبان نمایندگان مردم نیستند بلکه منتخبان نمایندگان سرمایه‌داران و کارتل‌های بزرگی هستند که منافع سیاستمداران را تامین می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی به شعارهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این شعارها که برخاسته از اعتقادات درست دینی مردم ایران اسلامی بود نشان دهنده این واقعیت است که ایران اسلامی همواره به دنبال آزادی و استقلال خود بوده و به هیچ قدرتی در دنیا وابسته نیست.

این مسئول افزود: تمام انقلاب‌ها در دنیا به یکی از دو ابرقدرت شرق و یا غرب وابسته بوده، اما انقلاب ایران بدون وابستگی به هیچ یک از این قدرت‌ها و تنها با تکیه مردم به احکام عالیه اسلامی و ارزش‌های توحیدی و نیز رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل(ره) و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی توانسته به پیروزی برسد و به حیات خود ادامه دهد.

وی به تلاش‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای ضربه‌ زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تلاش کرده‌اند تا به طرق مختلف به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند و در این راه از تمام توان و ظرفیت خود نیز استفاده کرده‌اند.

رشید، تحریم و فشارهای اقتصادی را یکی از این راه‌ها دانست و تصریح کرد: ایجاد فتنه و دخالت در امور داخلی از دیگر مواردی است که دشمنان همواره بر استفاده از آن اصرار داشته‌اند که آخرین آن نیز ایجاد فتنه در انتخابات سال 88 بود که با حضور به موقع مردم بصیر ایران اسلامی در صحنه و تبعیت هوشمندانه از ولایت فقیه سیلی محکمی از انقلاب اسلامی خوردند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه انتخابات تبلور اراده مردم است، گفت: این امر به بهترین نحو ممکن و در نوع اعلای دموکراسی در کشور ایران برگزار می‌شود و این در شرایطی است که آنها از ماه‌ها قبل برای دخالت در انتخابات ایران برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده‌اند که به طور یقین نقشه‌های آنان همچون گذشته نقش بر آب می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید شبانه‌روز تلاش کنند تا زمینه‌های لازم برای حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند، ادامه داد: مردم نیز باید با الگوگیری از جهت‌های اصلی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان می‌شود با تمام وجود در انتخابات شرکت کنند و خالق حماسه سیاسی باشند که مد نظر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اطمینان خاطر دارم در 24خرداد‌ماه جاری مردم آگاه ایران اسلامی و خراسان جنوبی با حضوری حماسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یک بار دیگر سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد، متذکر شد: به هیچ یک از مسئولان در تمامی دوره‌‌ها اجازه نخواهیم داد از امکانات بیت‌المال له و یا علیه کاندیدایی خاص در استان استفاده کنند و در صورت مشاهده کوچکترین تخلفی در این زمینه با شدت برخورد خواهیم کرد.

رشید قانونمداری، صیانت از آرای مردم به عنوان یک امانت الهی، حفظ بی‌طرفی و حفظ روحیه خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین اصولی است که باید مسئولان ذی‌ربط در موضوع انتخابات به شدت آن را رعایت کنند.

انتهای پیام/69008/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول