اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر:

تکمیل قبرستان 2 طبقه شوشتر/ قیمت قبرها تغییری نکرده است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر از تکمیل قبرستان دو طبقه این شهرستان خبر داد و گفت: تغییر قیمتی در قیمت قبرهای این شهرستان نداریم.

تکمیل قبرستان 2 طبقه شوشتر/ قیمت قبرها تغییری نکرده است

حجت‌الاسلام راشد پورحمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: کار احداث قبرستان دو طبقه مقام صاحب‌الزمان(عج) پایان یافته و قیمت قبرهای این قبرستان مانند قبل است و قرار نیست تغییر کند.

وی در مورد قبرستان جدید این شهرستان افزود: قبرستان جدید در مقام صاحب الزمان(عج) واقع شده است و همه مسائل زیربنایی آن نیز تامین شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر در مورد قیمت قبرهای قبرستان جدید این شهرستان گفت: قیمت قبرهای این قبرستان مانند قبل بوده و قیمت تغییری نکرده است.

*فقط کاشی کاری مانده است

پورحمیدی در مورد سالن اجتماعات مقام صاحب الزمان (عج) گفت: 95 درصد کارهای سالن اجتماعات مقام صاحب الزمان(عج) تکمیل شده و فقط کاشی کاری آبی و سنتی آن باقی مانده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر تصریح کرد: به دلیل قیمت بالای این نوع کاشی‌کاری و عدم اعتبار کافی، در حال حاضر کار کاشی انجام نشده است.

وی ادامه داد: در راستای تامین قسمتی از این اعتبار، اداره اوقاف و امور خیریه و بخشی دیگر از آن توسط 40 درصد درآمد عمرانی قبرستان تهیه می‌شود.

*150 میلیون تومان برای قبرستان/ 300 میلیون تومان اعتبار برای زائرسرا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر در مورد اعتبار لازم برای ادامه این کار بیان کرد: در حال حاضر برای ادامه کارهای مقام صاحب الزمان(عج) 150 میلیون تومان اعتبار لازم است.

پورحمیدی درباره زائرسرای دو طبقه احداث شده در این مکان خاطرنشان کرد: پیشرفت کار زائرسرای واقع شده در مقام صاحب الزمان (عج) این شهرستان 50 درصد بوده و 50 درصد باقی مانده آن نیاز به 300 میلیون تومان اعتبار دارد.

انتهای پیام/72006/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول