اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

حماسه 24 خرداد پیش زمینه‌ای برای حماسه اقتصادی در کشور است

استاندار خراسان جنوبی گفت: خلق حماسه سیاسی ممکن نیست مگر اینکه با یک تراز درست و همکاری توده مردم همراه با اندیشه ناب و عزم جدی بر مبنای اتحاد ملی در این راستا باشد که حاصل آن انتخاباتی بابرکت و پرشور است.

حماسه 24 خرداد پیش زمینه‌ای برای حماسه اقتصادی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید، ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: برای تبیین درست و حضور حداکثری مردم در انتخابات باید مجموعه کارسازی‌هایی که برای این امر مهم لازم است مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هر دو انتخابات مهم‌ترین شاخص‌های مردم سالاری است، افزود: مهمترین وظیفه همه در این مقطع حیاتی تبیین و تحقق درست این موضوع است.

استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: خلق حماسه سیاسی ممکن نیست مگر با یک تراز درست و همکاری توده مردم همراه با اندیشه ناب و تلاش مضاعف و عزم جدی بر مبنای اتحاد ملی و تقویت مؤلفه‌هایی در این راستا باشد که حاصل آن انتخاباتی بابرکت و پرشور است.

رشید با اشاره به اینکه حماسه 24 خرداد پیش زمینه‌ای برای حماسه اقتصادی در کشور است، ادامه داد: دشمنان نظام و استکبار آماده و در تلاش برای خدشه‌دار کردن انتخابات هستند.

هدف دشمن سیاه‌نمایی خدمات دولت است

وی هدف دشمنان را ایجاد تفرقه و تشتت در بین اقشار مردم با موضوعات مذاهب و اقوام مختلف در کشور بیان کرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف دشمنان سیاه‌نمایی در خدمات دولت است، عنوان کرد: دشمنان نظام با القای این موضوع که مشکلات و اختلافات زیادی در کشور وجود دارد سعی در مأیوس کردن مردم برای حضور در انتخابات را دارند.

رشید با اشاره به اینکه سخن، اظهار نظر و قلم ما در تنظیم این امور مؤثر است، بیان داشت: تلاش همه در راستای تبیین این حماسه اجری کمتر از عبادات دینی ندارد.

وی تصریح کرد: با توکل به خدا و با تکیه بر باورهای ملت باید صادقانه هر چه در توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم و اطلاع‌رسانی خوبی برای تقویت وحدت و همبستگی ملی در کشور داشته باشیم که این رمز موفقیت است.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: با رعایت این نکات در پیش وجدان خود مطمئن هستیم که آنطور که شایسته است رعایت حقوق مردم را کردیم و در نقدهای خود از دایره انصاف خارج نشده‌ایم و در راستای مبانی و اندیشه‌های امام راحل و انقلاب و تقویت رهنمودهای رهبری از هیچ خدمت و تلاشی مضایقه نکردیم.

خراسان جنوبی استانی برتر در زمینه امنیت است

رشید اضافه کرد: امنیت یکی از شاخص‌های مهم توسعه در هر کشوری است و این یکی از دستاوردهای نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه برای تامین امنیت انتخابات در استان مشکلی نداریم، افزود: در تعداد 32 شاخص‌ امنیتی که شورای امنیت کشور داشته است خراسان جنوبی یکی از استان‌های برتر در زمینه امنیت است.

انتهای پیام/22481/صا40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول