اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کرد

بروز تصادفات در محورهای پرحادثه آذربایجان غربی

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: سه ماه نخست سال جاری 53 درصد از کل تصادفات آذربایجان غربی در 12 محور پرحادثه اتفاق افتاده است.

بروز تصادفات در محورهای پرحادثه آذربایجان غربی

عباس فرمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: سه ماه نخست سال جاری 53 درصد از مجموع تصادفات آذربایجان غربی در 12 محور پرحادثه اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به محورهای پرحادثه در آذربایجان غربی، تصریح کرد: محورهای میاندوآب به بوکان، میاندوآب به مهاباد، نقده به مهاباد و محور برهان از جمله این محورها است.

فرمانی به توجه ویژه پلیس برای مدیریت سرعت و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در 12 محور پرحادثه اشاره کرد و گفت: اعزام تیم‌های گشتی مضاعف پلیس در این محورها یکی از اقدامات پلیس راه آذربایجان غربی برای کاهش تصادفات است.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی افزود: محورهای حادثه‌ساز آذربایجان غربی دارای کاستی‌ها و مشکلاتی هستند که کمترین بی‌توجهی رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی منجر به تصادف در این محورها می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشتر رانندگان متخلف در سه ماه نخست سال جاری از قشر جوان هستند، خاطرنشان کرد: طبق آمار و ارقام تصادفات، اکثر تصادفات توسط رانندگان 25 تا 35 سال اتفاق افتاده است.

فرمانی شور و هیجان دوران جوانی را یکی از عوامل سرپیچی رانندگان جوان از قوانین راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و اظهار داشت: این افراد علاوه بر ایجاد حادثه و مخاطره برای خود، دیگران را نیز در معرض خطر و آسیب قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: پلیس راه آذربایجان غربی برای پیشگیری از تصادفات در محورهای مواصلاتی استان اقدامات متعددی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/61010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول