اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فنی و حرفه‌ای سرایان خبر داد

برآورد 100 میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی فنی و حرفه‌ای سرایان

سرپرست فنی و حرفه‌ای سرایان گفت: در سال جاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی فنی و حرفه‌ای سرایان 100 میلیون تومان اعتبار برآورد و درخواست شده است.

برآورد 100 میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی فنی و حرفه‌ای سرایان

علی راهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در شهرستان سرایان هفت آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای وجود دارد.

وی اذعان داشت: در این شهرستان سه آموزشگاه کامپیوتر، یک آموزشگاه قالی‌بافی و سه آموزشگاه آرایش و پیرایش آزاد فعالیت می‌کنند.

فعالیت دو آموزشگاه دولتی در سرایان

سرپرست فنی و حرفه‌ای سرایان با بیان اینکه در سرایان دو آموزشگاه دولتی فعالیت دارند، تصریح کرد: از این تعداد یک آموزشگاه به صورت سیار و یک آموزشگاه ثابت است.

راهی متذکر شد: برای اجرای پروژه‌های عمرانی فنی و حرفه‌ای این شهرستان 100 میلیون تومان اعتبار برآورد و درخواست شده است.

وی از برگزاری پنج دوره آموزشی از آغاز سال جاری برای کارآموزان و متقاضیان این دوره‌ها خبر داد و افزود: در هر دوره 14 نفر مشغول آموزش هستند.

برگزاری 5 دوره آموزشی با شرکت 15 نفر در هر دوره

سرپرست فنی و حرفه‌ای سرایان ادامه داد: از تعداد پنج دوره برگزار شده سه دوره مربوط به آقایان و دو دوره مربوط به خانم‌ها می‌شود.

راهی با بیان اینکه در سال جاری فنی و حرفه‌ای شهرستان سرایان با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با بسیج و کمیته امداد این شهرستان اقدام به برگزاری پنج دوره آموزشی کرده است، یادآور شد: در هر یک از این دوره‌ها 15 نفر کارآموز شرکت کرده که بیشتر آنها خانم‌ بوده‌اند.

وی گفت: از هر 15 نفر که در کلاس‌های آموزشی برق ساختمان و تعمیر خودرو شرکت می‌کنند پنج یا شش نفر جذب بازار کار می‌‌شوند.

شرکت 340 نفر دوره در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای سرایان

سرپرست فنی و حرفه‌ای سرایان با بیان اینکه از آغاز سال جاری در مجموع 340 نفر دوره در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای سرایان شرکت کرده‌اند، اضافه کرد: این دوره‌ها در 54 هزار و 884 نفر ساعت برگزار شده است.

راهی اذعان داشت: آموزش‌های ثابت در مرکز فنی و حرفه‌ای سرایان با شرکت 110 نفر دوره در 35 هزار و 274 نفرساعت برگزار شده است.

وی با بیان اینکه آموزش سیار شهری فنی و حرفه‌ای شهرستان سرایان 37 نفر دوره بوده است، تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی در 3 هزار و 632 نفر ساعت برگزار شده است.

برگزاری 43 نفر دوره برای آموزش ضمن کار

سرپرست فنی و حرفه‌ای سرایان متذکر شد: در آموزش سیار روستایی 128 نفر دوره و در 12 هزار و 424 نفر ساعت آموزش‌های لازم را کسب کردند.

راهی با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای برای افراد شاغل کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند، گفت: آموزش ضمن کار با 43 نفر دوره و 2 هزار و 438 نفر ساعت برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: دوره آموزشی مختص کارکنان اصناف با 22 نفر دوره و 116 نفر ساعت توسط فنی و حرفه‌ای شهرستان سرایان برگزار شده است.

انتهای پیام/69021/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول