اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

کشاورزی عمده مشکلات بیکاری آبادانی‌ها را رفع می‌کند

امام جمعه آبادان گفت: کشاورزی می‌تواند بخش عمده مشکلات بیکاری را در این شهرستان رفع کند.

کشاورزی عمده مشکلات بیکاری آبادانی‌ها را رفع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات آبادان که با حضور استاندار خوزستان و مدیران کل و مسئولان شهر آبادان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: مشکل آب و بالا بودن میزان شوری آن به ویژه در برخی از ایام سال که تشدید می‌شود واقعیت تلخی است که در زمینه آب آبادان وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر آن آب روستایی و بخش کشاورزی آبادان نیز با مشکلاتی مختلفی دست‌وپنچه‌ نرم می‌کند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: یکی از عمده‌ترین مشکلات دیگری که در شهر آبادان وجود دارد معضل بیکاری است که این مشکل می‌تواند سرمنشاء معضلات دیگر نیز باشد.

ابراهیمی‌پور تصریح‌کرد: این در حالی است که بخش عمده‌ای از مردم آبادان در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند و این شهرستان ظرفیت‌های بسیار مناسبی در این بخش دارد.

وی اضافه‌کرد: در صورتی که توجه ویژه‌ای به حوزه کشاورزی در آبادان انجام شود می‌توان بخش مهمی از مشکلات این شهر را در این بخش رفع کرد.

امام جمعه آبادان خاطرنشان‌کرد: رفع مشکلات کشاورزی و بازگشت رونق به این بخش در بحث تولیدمحصولات کشاورزی موثر خواهد بود و هم بسیاری از مشکلات بیکاری را در آبادان رفع می‌کند.

وی افزود: انجام کمک‌های لازم در زمینه تسطیح، زه‌کشی و آبیاری زمین‌های کشاورزی آبادان می‌تواند بخشی از مشکلات موجود را مرتفع کند.

ابراهیمی‌پور تصریح‌کرد: اجرای برخی کارها و رفع برخی مشکلات نیازی به بودجه و اعتبار ندارد بلکه با مدیریت صحیح و مناسب می‌توان آنها را انجام داد.

وی گفت: کشاورزی در آبادان رشد مناسبی دارد و امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان استان به این بخش شاهد تحولات مناسبی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول