اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز شنبه تصمیم‌گیری می‌شود

حضور یا عدم حضور تیم بسکتبال همیاری زنجان در لیگ برتر

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تصمیم‌گیری در مورد حضور و یا عدم حضور تیم بسکتبال همیاری زنجان در مسابقات لیگ برتر روز شنبه انجام می‌شود.

حضور یا عدم حضور تیم بسکتبال همیاری زنجان در لیگ برتر

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ملاقات خود با استاندار زنجان اظهار داشت: در این دیدار قول‌هایی برای حمایت از حضور تیم بسکتبال همیاری زنجان در لیگ برتر داده شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس قول‌های داده شده تصمیم‌گیری درباره حضور و یا عدم حضور تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در روز شنبه انجام می‌شود.

شایان ذکر است، مسابقات لیگ برتر بسکتبال از نیمه آبان ماه آغاز می‌شود ولی هنوز در مورد حضور و یا عدم حضور تیم بسکتبال همیاری زنجان در این مسابقات تصمیم‌گیری نشده است.

تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان سال گذشته بازی‌های قابل توجهی را در لیگ برتر بسکتبال انجام داده بود و بر اساس گفته‌های مسئولان بسکتبال استان زنجان حضور آن در لیگ برتر سال جاری هم مصوب شده بود.

گویا هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری استان زنجان مصوبه حمایت از تیم بسکتبال را لغو کرده و تصمیم‌گیری در مورد آن را به مدیریت جدید استان زنجان محول کرده است.

عدم تعیین تکلیف حضور و یا عدم حضور تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در لیگ بسکتبال، موجبات نگرانی فعالان این ورزش را در سطح استان زنجان فراهم کرده است.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول