اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمان:

اطفای حریق در کرمان 40 درصد افزایش دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: عملیات اطفای حریق در ایام نوروز سال جاری 40 درصد بیش‌تر از سال قبل بود.

اطفای حریق در کرمان 40 درصد افزایش دارد

علی کردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز سال جاری 42 مورد عملیات اطفای حریق توسط کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان انجام شد.

وی بیان کرد: 14 مورد از این آتش‌سوزی‌ها مربوط به مناطق مسکونی، 10 مورد مراکز زباله، شش مورد مراکز تجاری، 9 مورد حریق درخت و مابقی مربوط به حریق خودرو بوده است.

کردی افزود: بیش‌تر آتش‌سوزی‌ها به دلیل بی‌احتیاطی و عدم توجه به مسائل ایمنی به وقوع پیوسته است.

وی از انجام 22 عملیات امداد و نجات در مدت یاد شده در شهر کرمان خبر داد و گفت: بیشتر این عملیات‌ها در مورد گرفتن حیوانات وحشی، امداد آسانسور و چاه بوده است.

کردی تصریح کرد: در مجموع این حوادث هفت نفر مصدوم شدند و یک نفر نیز فوت کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان بیان کرد: طی سال گذشته یک‌هزار و 43 مورد عملیات اطفای حریق توسط کارکنان این سازمان در شهر کرمان انجام شد و بیشتر مربوط به مراکز زباله، مراکز مسکونی و وسایل نقلیه بود.

وی از انجام 895 عملیات امداد طی سال گذشته در شهر کرمان خبر داد و افزود: بیشتر این عملیات‌ها در مورد گرفتن حیوانات وحشی و نجات مصدوم از خودروی تصادفی بوده است.

کردی از افزایش 40 درصدی عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات در سال 90 در مقایسه با سال 89 در شهر کرمان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث 38 نفر فوت کردند، 195 نفر مجروح شدند و 407 نفر نیز نجات یافتند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول