اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فروردین ماه سال جاری صورت گرفت

7000 بازرسی از واحدهای صنفی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: در مجموع 7 هزار و 305 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان در طول فروردین ماه صورت گرفته است.

7000 بازرسی از واحدهای صنفی در زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری حدود 89 پرونده تخلف رسیدگی و مختومه اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های تشکیل شده در پی بازرسی‌ها و نظارت‌های بازرسان مجمع امور صنفی استان زنجان در طول یک ماه گذشته 376 فقره بوده است، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها 475 میلیون و 120 هزار و 265 ریال برآورد شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه بیشترین تخلفات ثبت شده توسط مجمع امور صنفی استان زنجان در فروردین ماه سال جاری شامل تخلفات خوار و بار فروشان بوده است، اضافه کرد: مجمع امور صنفی استان 300 مورد نیز گشت مشترک با دستگاه‌های دیگر داشته است.

وی به تشکیل 26 فقره پرونده کشف کالاهای قاچاق اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق تشکیل شده در استان زنجان 110 میلیون و 360 هزار و 425 ریال محاسبه شده است.

شریفی همچنین تعداد شکایات دریافت شده توسط مجمع امور صنفی استان زنجان را در ماه گذشته 299 فقره اعلام کرد و ادامه داد: در این راستا 80 پرونده تشکیل شده است که در دست رسیدگی است.

وی با اشاره به اینکه به منظور رسیدگی به پرونده‌ها رضایت 89 شاکی جلب شده است، تصریح کرد: 80 واحد صنفی نیز به عنوان متخلف شناخته شده‌اند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول