اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه نخبگان علمی بسیج استان اصفهان خبر داد

کمک بلاعوض 600 هزار تومانی به نخبگان بسیجی

خبرگزاری فارس: مسئول خانه نخبگان علمی بسیج استان اصفهان: خانه نخبگان بسیج اصفهان علاوه بر وام‌های قرض‌الحسنه مبلغ 600 هزار تومان را به عنوان کمک هزینه بلاعوض به بسیجیان نخبه می‌دهد.

کمک بلاعوض 600 هزار تومانی به نخبگان بسیجی

سیدحامد افتخارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه خانه نخبگان فعالیت رسمی خود را در سال گذشته آغاز کرده است، اظهار داشت: تاکنون 600 نخبه بسیجی عضو این خانه و ساماندهی و سازماندهی شدند.

وی با اشاره به اینکه خانه نخبگان بسیج حمایت مادی به نخبگان می‌کند، افزود: 600 هزار تومان کمک بلاعوض به این نخبگان داده می‌شود.

مسئول خانه نخبگان علمی بسیج استان اصفهان تصریح کرد: مبلغ 2 تا 5 میلیون تومان نیز به صورت قرض‌الحسنه در غالب عقود اسلامی به نخبگان بسیجی ارائه کننده طرح تعلق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این مبالغ کمکی به طرح‌هایی که در کار گروه‌های تخصصی مورد تشویق قرار گیرد به عوامل سازنده آن پرداخت می‌شود.

افتخارزاده به حمایت‌های معنوی از نخبگان بسیجی پرداخت و گفت: تاکنون سه نمایشگاه نمایش آثار برگزار شده است که برای حضور نخبگان در این نمایشگاه‌ها و نمایش آثارشان هزینه‌ای دریافت نشده است.

وی با تاکید به اینکه از طرح‌های ارائه شده استقبال می‌شود، افزود: تاکنون مکاتبات مختلفی جهت معرفی این نخبگان به بخش صنعت و حمایت از طرح‌های آنها و ثبت اختراع صورت گرفته است.

مسئول خانه نخبگان بسیج استان اصفهان اضافه کرد: خانه نخبگان بسیج در ناحیه امام صادق(ع) اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول