اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد

رشد 245 درصدی گازرسانی به صنایع استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته گازرسانی به بخش صنایع استان، رشد 245 درصدی داشته است.

رشد 245 درصدی گازرسانی به صنایع استان کرمانشاه

نقی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در سالی که گذشت عملیات اجرایی گازرسانی به بیش از 200 روستا آغاز شد که تاکنون گازرسانی به 60 روستای استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در بخش گازرسانی به صنایع در حالی که برنامه سال گذشته شرکت گاز ایجاد 50 هزار متر مکعب ظرفیت گازرسانی بود، گفت: در این بخش در سالی که گذشت 123 هزار متر مکعب از صنایع، گازرسانی شد که با رشد 245 درصدی همراه بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: در سال 90 شهرهای قصرشیرین، کوزران و گهواره نیز در بخش گازرسانی شهری به شبکه گاز متصل شدند.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به شهر قصرشیرین با اجرای 20 کیلومتر خط انتقال و 64 کیلومتر شبکه‌گذاری و خط تغذیه به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: اعتبار گازرسانی به این شهرستان 60 میلیارد ریال بود.

کمالی خاطرنشان کرد: گازرسانی به شهرهای گهواره و کوزران نیز با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از دیگر اقدمات شرکت گاز در بخش گازرسانی را اجرای 470 کیلومتر خط انتقال و شبکه‌گذاری‌، نصب 10 هزار و 600 مورد انشعاب و گازرسانی به 52 واحد عمده صنعتی از قبیل کارخانه روغن نباتی نازگل‌، پتروشیمی و مجتمع کایکو دانست.

وی ادامه داد:‌ همچنین پذیرش 36 هزار اشتراک با رشد 20 درصدی و گازرسانی به دو شهرک آب باریک صحنه و بیستون کرمانشاه و هفت جایگاه سی‌ان‌جی از فعالیت‌های انجام شده شرکت گاز استان است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول