اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه زنجان:

آغاز پروازهای خارجی نقطه اوج فعالیت‌های فرودگاه زنجان است

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه زنجان گفت: آغاز پروازهای خارجی فرودگاه زنجان نقطه اوج فعالیت‌های این فرودگاه است.

آغاز پروازهای خارجی نقطه اوج فعالیت‌های فرودگاه زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شجاعی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: فرودگاه زنجان در زمینی به مساحت 360 هکتار در شمال‌غرب شهر زنجان احداث و در شهریور ماه سال 78 به دست رئیس جمهور افتتاح شد.

وی با بیان اینکه از این تاریخ پروازهای متعدد مسافربری به مقاصد مختلف کشور صورت گرفته، عنوان کرد: در حال حاضر پرواز مشهد به زنجان دو بار در هفته صورت می‌گیرد.

مدیر فرودگاه زنجان پی‌گیری برای برقراری پروازهای بیشتر، اخذ مجوز مرز هوایی، احداث اتوبان اختصاصی فرودگاه، احداث اماکن واردات مرتبط با پروازهای برون مرزی و اختصاص اعتبارات لازم به این امر را از اقدامات فرودگاه زنجان برشمرد و افزود: دریافت اعتبار لازم برای توسعه ترمینال‌های ورودی و خروجی به میزان یک هزار و 800 متر مربع برای انجام پروازهای برون مرزی از دیگر اقدامات این فرودگاه است.

این مسئول با بیان اینکه آغاز پروازهای خارجی فرودگاه زنجان نقطه اوج فعالیت‌های این فرودگاه است، تصریح کرد:‌ واحد سوخت‌گیری این مجموعه نیز با ظرفیت 36 هزار لیتر و سه دستگاه تانکر آماده خدمات سوخت‌رسانی است.

شجاعی با اشاره به اینکه برای راحتی و آرامش زائران استان زنجان سالن ترمینال این فرودگاه در یک هزار و 200 مترمربع احداث می‌شود، اذعان داشت:‌ عملیات اجرایی آن در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول