اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش "گامی به سوی ارتقا سلامت خانواده" اعلام شد

تجهیز 90 درصد مدارس کرمان به کتابخانه‌های کلاسی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت: 90 درصد مدرسه‌ها و کلاس‌های درس در این ناحیه به کتابخانه کلاسی مجهز شده‌اند.

تجهیز 90 درصد مدارس کرمان به کتابخانه‌های کلاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی ادهمی پیش از ظهر امروز در همایش گامی به سوی ارتقا سلامت خانواده اظهار داشت: دغدغه ما باید نسبت به مسائل فرهنگی و هجمه‌ای که متوجه ما شده است، بیشتر شود.

وی بیان داشت: باید جنگ نرم را که همیشه جزو دغدغه‌های مقام معظم رهبری است مورد توجه قرار دهیم تا ما و فرزندانمان در کنار یکدیگر باشیم و از آسیب‌ها در امان بمانیم.

ادهمی از فعالیت انجمن اولیا و مربیان در 85 مدرسه متوسطه، 56 مدرسه راهنمایی و 51 مدرسه ابتدایی در حوزه فعالیت آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان خبر داد.

وی با بیان اینکه تاکنون دوره‌های آموزش خانواده در 70 درصد از مدرسه‌های پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شده است، افزود: با هفت مرکز مشاوره برای ارائه خدمات به خانواده‌ها هماهنگی انجام شده است.

ادهمی از فعالیت 25 کتابخانه فعال با 117 هزار جلد کتاب در مدرسه‌های راهنمایی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان خبر داد و گفت: 51 کتابخانه نیز در دبیرستان‌های این ناحیه با 726 هزار جلد کتاب دایر شده است.

وی تصریح کرد: 90 درصد مدرسه‌ها و کلاس‌های درس در این ناحیه به کتابخانه کلاسی مجهز شده‌اند که نیاز به ترمیم و ارتقا دارند.  

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول