اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسیرانی آمل خبر داد

اجرای طرح پارک‌بان در آمل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری آمل گفت: اجرای طرح پارک‌بان در مسیرهای پرتردد آمل آغاز شده است.

اجرای طرح پارک‌بان در آمل

اکبر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه طرح پارک‌بان در آمل از 20 اردیبهشت امسال آغاز شده از بکارگیری 25 نفر در این طرح خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم در سه مسیر جدید در شهر نیز طرح را پیاده کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح پارک‌بان در مسیرهای پرترافیک شهری آمل بیان داشت: این طرح در جنب دادگستری، زیر پل معلق، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شهید بهشتی، خیابان مهدیه و خیابان انقلاب از اواخر اردیبهشت ماه آغاز شده است.

کریمی با بیان اینکه برای روان‌سازی ترافیک و ایجاد تسهیلات برای شهروندان طرح کارت‌پارک نیز در شهر آمل اجرایی شده است، تصریح کرد: براساس این طرح شهروندان به ویژه کسبه‌ها و کارمندان با پرداخت ماهانه 100 هزار ریال می‌توانند خودروهای خود را پارک کرده و مشمول طرح پارک‌بان نشوند.

مدیرعامل تاکسیرانی آمل ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح‌ها بخش مهمی از مشکلات ترافیکی در شهر آمل ساماندهی شود.

این مسئول با اشاره به اینکه محل کار خانواده بزرگ ناوگان حمل و نقل شهری در یک مکان استیجاری است، گفت: زمینی به مساحت 700 متر خریداری شده که به‌زودی عملیات ساخت ساختمان جدید سازمان شروع می‌شود.

وی در پایان از وجود 330 دستگاه ون، بیش از 2 هزار دستگاه تاکسی و بیش از 4 هزار راننده و کمک راننده در مجموعه ناوگان تاکسیرانی خبر داد.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول