اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 8 میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی

طرح گردشگری 1300 هکتاری دیلمستان عملیاتی می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل از آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری یک‌هزار و 300 هکتاری دیلمستان با هشت میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در گیلان خبر داد.

طرح گردشگری 1300 هکتاری دیلمستان عملیاتی می‌شود

حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیاهکل این شهرستان را از مناطق خوش آب و هوا و زیبای گیلان دانست و اظهار کرد: سیاهکل از استقبال بسیار گردشگران برخوردار است.

وی در بن‌بست قرار داشتن و راه نامناسب را از مشکلات سیاهکل عنوان کرد و افزود: اجرای جاده سنگر به سیاهکل در رونق منطقه بسیار حائز اهمیت است.

شیدایی ایجاد راه دیلمان به رودبار در کاهش فاصله سیاهکل به دیگر نقاط کشور را مهم خواند و تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌ها با اتصال جاده دیلمان به رودبار ترجیح می‌دهند از این مسیر حرکت کنند.

امام جمعه سیاهکل از آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری یک‌هزار و 300 هکتاری دیلمستان با هشت میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در گیلان خبر داد و بیان کرد: مجوز طرح گردشگری دیلمان از طرف هیئت دولت صادر شده و موافقت‌های اصولی آن اخذ شده است.

وی با اشاره به افتتاح دو بیمارستان در دیلمان و سیاهکل، ابراز کرد: کارخانه سیمان سیاهکل در شرف افتتاح است.

شیدایی، سیاهکل را بهشت گمشده توصیف کرد و یادآور شد: بسیاری از مردم از زیبایی‌های آن بی‌خبر هستند.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه جنگل‌های این منطقه از زیبایی‌های ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: سرمایه‌گذارانی که محیط زیست را رعایت کرده و جذب گردشگران را تسهیل کنند، از حمایت‌های ویژه برخوردار می‌شوند.

وی بر حمایت سرمایه‌گذاران به منظور ایجاد مراکز تفریحی تاکید کرد و گفت: گیلان در بخش صنعت گردشگری قابلیت‌های بسیاری دارد و مسئولان باید زمینه ورود سرمایه‌گذاران به این استان را تسهیل کنند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول