اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردستان:

کرایه تاکسی‌ها در اردستان افزایش نمی‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردستان گفت: طبق مصوبه استانی افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری و برون شهری در صورتی که در سال 90 افزایش داشته در سال جاری امکان افزایش آن وجود ندارد و باید با افراد متخلف برخورد شود.

کرایه تاکسی‌ها در اردستان افزایش نمی‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس در اردستان، سیدامیر جعفری صبح امروز در جلسه تعزیرات حکومتی اردستان به افزایش خودسرانه برخی اقلام و اجناس در شهرستان اشاره و اظهار کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی اتحادیه‌ها و مجمع امور صنفی نسبت به مشخص کردن قیمت واحد اجناس و ایجاد نرخ مصوب اقدام کنند.

وی خواستار بررسی قیمت کرایه تاکسی‌های درون شهری و برون شهری شد و گفت: طبق مصوبه استانی افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری و برون شهری در صورتی که در سال 90 افزایش داشته در سال جاری امکان افزایش آن وجود ندارد و باید با افراد متخلف برخورد شود.

فرماندار اردستان در ادامه با بیان اینکه مشکلات کنونی اقتصاد کشور هیچ کدام ریشه و منشأ اقتصادی ندارد، تصریح کرد: ریشه بیشتر مسائل اقتصادی در مسائل سیاسی، بین‌الملل و منطقه‌ای نهفته است.

وی با بیان اینکه غرب برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی تحریم نفت و بانک مرکزی را در دستور کار قرار داده است، ادامه داد در حال حاضر دو منبع تأثیرگذار در اقتصاد ایران با مانع مواجه شده‌اند.

جعفری با بیان اینکه از درایت‌های دولت و پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بود که بسیاری از مشکلات را رفع کرد، تاکید کرد: اگر این قانون اجرا نمی‌شد با توجه به تحریم‌های صورت گرفته شاهد تورم 70 درصدی بودیم.

وی با بیان اینکه به واسطه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اثرات تحریم‌ها کاهش داشته است، گفت: به طور قطع کشورهای اروپایی در مصاف با جمهوری اسلامی در بحث تحریم نفت شکست می‌خورد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران سختی‌های بسیاری کشیده‌اند از این مشکلات نیز به سلامت عبور می‌کنند، افزود: از آنجایی که مردم کشورهای اروپایی سختی ندیده‌اند و در نعمت زندگی کرده‌اند در صورت ادامه داشتن روند کنونی شاهد عقب‌نشینی کشورهای اروپایی می‌شویم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول