اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

2 هزار صاحب تاکسی در ساری به خدمات اداری نیاز دارند

خبرگزاری فارس: شهردار ساری گفت: فعالیت‌های اداری 2 هزار نفر تاکسی‌دار در شهر ساری باید به سهولت انجام شود.

2 هزار صاحب تاکسی در ساری به خدمات اداری نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی حجازی بعدازظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری سازمان تاکسیرانی شهرداری مرکز مازندران و جایگاه سی ان جی ویژه تاکسی‌های ساری با بیان اینکه تمام همت خود را برای خدمات‌رسانی به شهروندان و جمعیت وارد به مرکز استان به کار بستیم، اظهار داشت: خدماتی که ارائه می‌شود در شان و جایگاه مردم ولایت‌مدار ساری نیست.

وی به نقش مردم مازندران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با همت مردمی و هدایتگری‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی صورت گرفت که نباید آن را ارزان از دست بدهیم.

حجازی اقتدار جمهوری اسلامی را در جهان مطرح دانست و گفت: تاکنون هیچ پیروزی به اندازه آزادسازی خرمشهر برای جهانیان شگفت‌انگیز نبود.

وی ادامه داد: بی‌دلیل نبود که امام راحل فرمودند:«خرمشهر را خدا آزاد کرد».

این مسئول با تاکید بر اینکه باید حرمت امام و شهدا را در جامعه اسلامی داشته باشیم، تصریح کرد: با خدمات‌دهی صادقانه و بی‌منت به خلق خدا، حرمت‌دار خون شهدا هستیم.

شهردار ساری با بیان اینکه هیچ شهروندی خدمات‌رسانی سازمان تاکسیرانی را نادیده نمی‌گیرد، اظهار داشت: رانندگان تاکسی با حداقل درآمد به صورت شبانه‌روزی در بخش حمل و نقل عمومی به شهروندان خدمات می‌دهند.

وی ادامه داد: با هدف کاهش زحمات تاکسی‌داران سازمان متولی و زیر مجموعه شهرداری ساری ایجاد جایگاه سی ان جی ویژه تاکسیرانی را در فعالیت‌های اجرایی خود قرار داده است.

حجازی اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی زمینی را به مساحت یک هزار و 400 متر مربع خریداری کرد تا ساختمان اداری و جایگاه سی ان جی را برای تاکسی‌های شهرستان ساری احداث کند.

شهردار ساری با اشاره به اینکه فعالیت‌های اداری 2 هزار نفر تاکسی‌دار در شهر ساری باید به سهولت انجام شود، بیان داشت: 270 متر از زمین در نظر گرفته شده برای احداث ساختمان اداری سازمان تاکسیرانی در سه طبقه اختصاص داده شد.

وی تصمیم سازی‌های شورای سوم را در توسعه شهر ساری موثر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: شورای سوم با حداقل امکانات بهره‌برداری خوبی کرده است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول