اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز 91

خراسان‌جنوبی میزبان نخبگان شرکت کننده در اردوی جهادی بود

خبرگزاری فارس: سومین دوره اردوی جهادی با حمایت بنیاد ملی نخبگان و با حضور استعدادهای برتر تحت حمایت بنیاد در خراسان‌جنوبی برگزار شد.

خراسان‌جنوبی میزبان نخبگان شرکت کننده در اردوی جهادی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان خراسان‌جنوبی، 14 نفر از استعدادهای برتر و نخبگان با حضور در اردوی جهادی نوروز در غالب سه تیم آموزشی، بهداشت و روانشناسی، تیم رباتیک و مشاوره تحصیلی از چهار فروردین جاری در مناطق محروم نهبندان در حال فعالیت بودند.

نخبگان حاضر در اردوی جهادی نوروز سال 91 که از برگزیدگان جشنواره خوارزمی، المپیاد دانش‌آموزی و آزمون سراسری هستند، در غالب تیم آموزشی شامل چهار زن و سه مرد برای 30 نفر از دانش‌آموزان دختر و 20 نفر از دانش‌آموزان پسر کلاس‌های درسی در دو نوبت صبح و بعدازظهر در مدارس روستای دهک برگزار کردند.

همچنین گروه چهار نفره آموزش بهداشت و روانشناسی شامل دو زن و دو مرد به صورت تیم سیار از 12 روستای نهبندان در حال بازدید و شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای قابل اجرا بوده و گروه سه نفره آموزش رباتیک و مشاوره تحصیلی شامل سه مرد نیز در نهبندان کلاسهای آموزشی را برگزار کردند.

در طول مدت برگزاری اردو تعداد 400 بسته کمک آموزشی و تحصیلی به دانش‌آموزان مستعد و محروم نیز اهداء شد.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول