اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوانرود:

76 هکتار از اراضی جوانرود به آبیاری قطره‌ای مجهز شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود گفت: تاکنون 76 هکتار از اراضی شهرستان جوانرود به آبیاری قطره‌ای مجهز شده و تلاش می‌شود این مقدار به 100 درصد افزایش یابد.

76 هکتار از اراضی جوانرود به آبیاری قطره‌ای مجهز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مصطفی عظیمی در هجدهمین جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان جوانرود اظهار کرد: امروز 3 طرح کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و 116 میلیون ریال و همچنین 4 پرونده واگذاری منابع ملی به مساحت 6/3 هکتار برای توسعه باغات آبی به تصویب رسید.

عظیمی افزود: این طرح‌ها شامل پرواربندی بره، توسعه مرغداری گوشتی و توسعه داروخانه دامپزشکی است. وی تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح‌ها زمینه اشتغال برای 6 نفر فراهم می‌شود.

فرماندار شهرستان جوانرود صبح امروز نیز در مراسم بهره‌برداری یک طرح آبیاری قطره‌ای که در روستای " بیاشوش" از توابع بخش مرکزی جوانرود و با حضور نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار کرد: این طرح آبیاری قطره‌ای با بیش از 70 میلیون ریال در سطح دو هکتار باغات اجرا شده است.

 عظیمی خاطرنشان کرد: تاکنون 76 هکتار از اراضی این شهرستان به آبیاری قطره‌ای مجهز شده و تلاش می‌شود این مقدار به 100 درصد افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در هفته جهادکشاورزی هشت طرح با دو میلیارد و 630 میلیون ریال در شهرستان جوانرود به بهره‌برداری رسیده است.

عظیمی در پایان گفت: این طرح‌ها شامل استخر ذخیره آب، آبیاری قطره‌ای و بارانی، کانال سنگی بتنی و کارخانه خوراک دام است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال 84 نفر فراهم شده است. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول