اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اصناف شهرستان ساری:

مجبور به پرداخت افزایش 15 درصدی مالیاتی هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس اصناف شهرستان ساری گفت:‌ همه می‌دانیم که فروش و درآمد، نسبت به سال‌های گذشته، پایین‌تر بوده اما اداره مالیاتی ما را مجبور به پرداخت 15 درصد افزایش مالیاتی می‌کند و ما هم مجبور هستیم این مبلغ را تامین کنیم.

مجبور به پرداخت افزایش 15 درصدی مالیاتی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، میرصالح صالحی‌نیا بعدازظهر امروز در همایش گرامیداشت روز اصناف اظهار داشت: اصناف، سربازان بی‌ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و همواره در کنار دولتمردان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اکنون هم اصناف در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، همکاری تنگاتنگی با دولت دارند، تصریح کرد:‌ اما همیشه با کم‌لطفی و بی‌مهری مسئولان امر، مواجه هستیم.

این مسئول ادامه داد:‌ با توجه به تحریم و رکود بازار که مشکلاتی را در پی داشته، ورود جوانان به بازار باعث اشتغالزایی شده اما هیچگونه کمکی از جانب دولت چه در زمینه تسهیلات بانکی و یا معافیت مالیاتی را شاهد نبوده‌ایم.

صالحی‌نیا خاطرنشان کرد:‌ همه می‌دانیم که فروش و درآمد، نسبت به سال‌های گذشته، پایین‌تر بوده اما اداره مالیاتی ما را مجبور به پرداخت 15 درصد افزایش مالیاتی می‌کند و ما هم مجبور هستیم این مبلغ را تامین کنیم.

وی افزود:‌ بازاری که در مقابل تمام مشکلات مقاومت و ایستادگی می‌کند تا به فرموده امام، بازوی پرتوان دولت باشد، اما مورد بی‌مهری مسئولان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول