اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بازرسی گیلان:

ثبت اسناد تالش و امور مالیاتی لاهیجان بازرسی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل بازرسی گیلان از استقرار هیئت بازرسی استان در اداره ثبت اسناد و املاک تالش و اداره امور مالیاتی لاهیجان خبر داد.

ثبت اسناد تالش و امور مالیاتی لاهیجان بازرسی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدحمید حسینی عصر امروز در جلسه هیئت بازرسی استان بررسی عملکرد اداره ثبت اسناد و املاک تالش را دلیل بر استقرار بازرسان استان عنوان کرد.

وی، اظهار کرد: در این بازرسی‌ها موضوعاتی نظیر عملکرد هیئت‌های حل اختلاف مواد 148 و 147 اصلاحی قانون ثبت و انطباق آن با قوانین و مقررات بررسی می‌شود.

این مسئول، بررسی نحوه صدور قرارهای کارشناسی، نظرات کارشناسی ارائه شده به هیئت‌ها، بررسی نحوه تشکیل پرونده متقاضیان و.. را از جمله اهداف بازرسان استان در اداره مذکور عنوان کرد.

وی، خاطرنشان کرد: هدف از این بازرسی‌ها شناسایی و مقابله با سوء جریانات و مفاسد اداری و مالی در بدنه دستگاه‌های دولتی است.

حسینی، از بازرسی امور مالیاتی لاهیجان خبر داد و گفت: هیئتی از بازرسان و کارشناسان گروه اقتصادی و زیربنایی به اداره امور مالیاتی لاهیجان اعزام شده‌اند.

وی، بررسی نحوه تعیین و وصول مالیات‌های مستقیم و تطبیق آن با ضوابط قانون، نحوه جمع‌آوری و اعمال اطلاعات اقتصادی با فعالیت‌های ملی مؤدیان مالیاتی و سوابق مالیاتی آنها را از جمله اهداف این بازرسی برشمرد.

مدیر کل بازرسی گیلان یادآور شد: نحوه استرداد وجوه اضافی دریافتی به مؤدیان مالیاتی و نحوه رسیدگی به شکایات و اعتراض‌های واصله از دیگر اهداف بازرسی از اداره مالیاتی لاهیجان است.

وی، از تمام کارکنان دستگاه‌های دولتی و اجرایی و عموم شهروندان تالشی و لاهیجانی خواست تا هرگونه شکایت خود از اداره ثبت اسناد و املاک تالش و امور مالیاتی لاهیجان را به هیئت بازرسی مستقر در این اداره‌ها ارائه دهند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول