اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بویین‌ زهرا:

هدف اصلی جنگ نرم تخریب‌ آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌ زهرا گفت: هدف اصلی جنگ نرم تخریب‌ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است.

هدف اصلی جنگ نرم تخریب‌ آرمان‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، داود بهرامی در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان بویین ‌زهرا در سالن اجتماعات فرمانداری بویین‌ زهرا با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ماه شعبان فرصتی بسیار ارزشمند و مغتنم برای افزایش روحی عبادی و معنوی است و همه باید در این ماه، خود را برای پذیرایی از ماه مبارک رمضان آماده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی امروز در مسیر ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، افزود: باید از همه توان و ظرفیت خویش در راه پاسداری و حفاظت از دستاور‌های ایران اسلامی استفاده کرده و دشمنان را در اهداف و مقاصد پلیدشان ناکام بگذاریم.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی در کشور تصریح کرد: اقتدار و امنیتی که جمهوری اسلامی امروز از آن برخوردار است، قطعا مرهون رشادت‌ها و جانبازی‌های شهدا و رزمندگان در ایام جنگ تحمیلی است که با اهدای خون مبارک و پاک خویش موجب سرافرازی و جاودانگی ملت ایران شده و معاندان و تجاوزگران را شکست دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه دشمنان و غرب امروز تهاجم بسیار سنگین و گسترده‌ای را در عرصه شبیخون فرهنگی و جنگ نرم آغاز کرده و در این مسیر از تمام نیرو، امکانات و همچنین ظرفیت‌های مادی خود بهره‌ می‌برند، عنوان کرد: هدف اصلی در جنگ نرم تخریب اعتقادات و باورهای اصیل و پایدار انقلاب اسلامی است.

بهرامی با اشاره به اینکه نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی امر فرهنگ در کشور موظف به اجرای برنامه‌ها و طرح‌های قوی برای جوانان و نوجوانان مختلف کشور هستند، تصریح کرد: لازمه هر طرح و برنامه فرهنگی این است که ایده و راهکار مناسبی برای آن برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به حضور برجسته و باشکوه جوانان و نخبگان توانمند ایرانی د‌ر عرصه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی در سراسر دنیا تأکید کرد: جمهوری اسلامی امروز به پاس تلاش‌ها و زحمات نخبگان و جوانان انقلابی خویش توانسته به کشوری مقتدر و توانمند در صحنه جهانی تبدیل شده و چشم تمام کشورها و حکومت‌های مختلف دنیا را به تعجب و حیرت باز دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول