اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

دولت مشکلات جوانان را به شکل ریشه‌ای بررسی و حل کند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: جوانان سرمایه ارزشمند کشور بوده که دولت‌مردان باید به شکل ریشه‌ای مشکلات این قشر را بررسی و حل کنند.

دولت مشکلات جوانان را به شکل ریشه‌ای بررسی و حل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران بهبهانی با تبریک سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) اظهار داشت: جوانان ما سرمایه‌های ارزشمند کشور ما بوده که باید آنها را در مسیر سعادت قرار داد.

این مسئول افزود: مسئولان کشور باید نگاه ویژه‌ای به جوان داشته و با فراهم کردن زمینه‌های رشد و تعالی آنان، آینده کشور و انقلاب اسلامی را ساخته و تضمین کنند.

امام جمعه بهبهان در ادامه تصریح کرد: امروز جوانان ما با مشکلات فراوانی از جمله اشتغال رو به رو بوده که انرژی و امید آنان را کاهش داده و این امر، نسل ارزشمند ما را از بین می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که دشمنان ما نیز با تمام توان خود در حال برنامه‌ریزی به منظور از بین بردن این نسل هستند، ما باید زمان و انرژی بیشتری برای دفع نقشه‌های آنان و سعادت کشور خود گذاشته تا مسیرهای آینده برای ما گشوده شوند.

ابوعلی اضافه کرد: دشمن این سرمایه‌ها را مورد حمله و غارت قرار داده و با ترویج اعتیاد، فساد و فحشا، مفاسد اخلاقی و بدبین‌سازی جوانان به ارزش‌های دینی و اسلامی می‌خواهد به اهداف پلید خود در تسلط بر جوامع اسلامی برسد.

این مسئول در ادامه به جشن نیمه شعبان نیز اشاره کرد و گفت: نیمه شعبان یکی از اعیاد بزرگ ما شیعیان بوده و همه دست‌اندرکاران باید مراسم شایسته‌ای برای بزرگداشت این روز مهم برگزار کنند.

خطیب جمعه بهبهان ادامه داد: مردم منتظر ما، مشتاقانه در انتظار ظهور منجی بشریت بوده و در این روز خوشحالی و شعف غیر قابل وصفی دارند که باید در مراسم‌های مذهبی و جشن‌های درخور چنین روزی به شادی بپردازند.

وی تصریح کرد: انتظار فرج مهم‌ترین وظیفه شعبان بوده و انتظار سازنده هویتی پویا و متحرک به منتظران می‌دهد.

امام جمعه بهبهان درپایان متذکر شد: البته باید همه برگزار‌کنندگان جشن‌ها و افرادی که مشغول به ادای نذرهای خود هستند مراقب باشند که مزاحمتی برای دیگر مردم به وجود نیاورده و ایامی بدون ناراحتی را رقم بزنند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول