اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه متحد اصولگرایان اصفهان:

جانبازان شهدای لحظه به لحظه انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس جبهه متحد اصول‌گرایان اصفهان گفت: جانبازان شهدای لحظه به لحظه انقلاب اسلامی هستند که هنوز هم پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

جانبازان شهدای لحظه به لحظه انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی اژه‌ای امروز ظهر در خطبه‌های پیش از نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: بیدار اسلامی نتیجه قیام کربلا و زحمات بی‌حساب امام زین‌العابدین (ع) است.

وی با اشاره به وجود 23 هزار شهید استان اصفهان، تاکید کرد: این تعداد شهید نشان دهنده این است که مردم اصفهان به راستی عاشق امام زمان (عج) هستند و حاضرند همه چیز خود را در این راه فدا کنند.

رئیس جبهه متحد اصول‌گرایان اصفهان گفت: جانبازان انقلاب اسلامی شهدای لحظه به لحظه انقلاب هستند که هنوز هم پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

وی با اشاره به حادثه هفتم تیر و شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانشان تصریح کرد: چنین حوادثی نخستین و آخرین  مرتبه نیست.

اژه‌ای ادامه داد: حوادثی مانند هفتم تیر از زمان ظهور انبیا وجود داشته است و از زمانی که انبیا به عنوان باغبانان الهی قصد داشتند مردم را به عنوان یک گل تربیت کنند، غافلان و جاهلان با خاموش کردن چراغ عقل خود در برابر آنها می‌ایستادند.

وی تاکید کرد: برخی از افراد نیز هستند که قصد تصاحب ثروت ملت‌ها دارند که قران از آنها به عنوان طاغوت و مستکبر یاد می‌کند.

رئیس جبهه متحد اصول‌گرایان اصفهان با اشاره به اینکه در زمان قیام کربلا حق به شکل باطل نشان داده شد و باطل نیز به صورت حق نمایان شد، تاکید کرد: بر این اساس برخی از افراد برای رسیدن به بهشت علیه امام (ع) قیام کردند که در زمان نهضت ما نیز چنین موردی پیش آمد.

وی اظهار داشت: دکتر بهشتی به عنوان یار امام (ره) مورد توهین قرار گرفت که پس از شهادت ایشان نیز گروه توابین به مانند زمان کربلا به وجود آمد.

اژه‌ای تاکید کرد: امروز باید مراقب ارزش‌هایی مانند حجاب و سلامت کارمندان ادارت که مورد هدف دشمنان قرار دارد، باشیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول