اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا:

صدای انقلاب اسلامی در حیات خلوت آمریکا شنیده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: امروز صدای انقلاب اسلامی در حیات خلوت آمریکا با تمام توان شنیده می‌شود.

صدای انقلاب اسلامی در حیات خلوت آمریکا شنیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه همسران و فرزندان دختر کارکنان و بانوان شاغل در نیروی دریایی ارتش در آموزش تخصص‌های دریایی رشت اظهار کرد: سیره معصومین (ع) انس با قرآن است.

وی اسلام نظری را برگرفته از قرآن عنوان کرد و افزود: اسلام عملی را از معصومین (ع) می‌آموزیم.

محمدحسنی بر هزینه کردن در امور فرهنگی تاکید کرد و یادآور شد: بخش بسیاری از وقت ائمه معصومین (ع) برای تلاوت قرآن صرف می‌شد.

وی با بیان اینکه بخش بسیاری از وقت امام رضا (ع) صرف تلاوت قرآن می‌شد، تصریح کرد: امام حسین (ع) در شب عاشورا برای تلاوت قرآن از دشمنان فرصت خواستند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا ابراز کرد: چشم‌ها در سایه قرآن می‌تواند حضرت مهدی (عج) را ببیند.

محمدحسنی با اشاره به اینکه انسان با تلاوت و عمل به قرآن می‌تواند ظرفیت رویت امام زمان (عج) را پیدا کند، بیان کرد: مقابله با جنگ بی‌صدا، خاموش و نرم دغدغه تمام جامعه است.

وی جنگ نرم را به مراتب سخت‌تر از نبرد سخت عنوان کرد و افزود: جنگ سخت را تمام افراد احساس می‌کنند اما جنگ نرم را فردی که درگیر آن است و خواص جامعه درک می‌کنند.

این مسئول به تهاجم فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز ملت ایران در اوج اقتدار است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه امروز صدای انقلاب اسلامی در حیات خلوت آمریکا با تمام توان شنیده می‌شود، اذعان کرد: پیام قرآن به گوش ملت‌ها رسیده و موج بیداری اسلامی آنها را به تلاطم انداخته است.

وی بر تلاش مسئولان در گسترش مسائل قرآنی تاکید کرد و یادآور شد: انجام امور فرهنگی نیاز به عشق دارد و انسان‌های عاشق در مسایل قرآنی و فرهنگی تلاش می‌کنند.

محمدحسنی با بیان اینکه افراد باید سخاوتمندانه در امور قرآنی تلاش کنند، اظهار کرد: تلاش برای گسترش فرهنگ قرآنی در سامانه مدیریتی نیروی دریایی ارتش وجود دارد و تمام کارکنان این نیرو به همراه خانواده‌های آنها با قرآن انس می‌گیرند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا فعالیت‌های قرآنی را اولویت نخست امور فرهنگی دانست و تصریح کرد: قاری و حافظ خوب قرآن بودن نیاز به همت و تلاش دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول