اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین:

حضرت علی‌اکبر (ع) الگویی برای همه نسل‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین گفت: حضرت علی‌اکبر (ع) مطلوب‌ترین، کامل‌ترین و پایدارترین الگو برای جوانان است.

حضرت علی‌اکبر (ع) الگویی برای همه نسل‌هاست

حجت‌الاسلام‌ علی عباسی امروز به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان در گفت‌و‎‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: جوانان حضرت علی اکبر (ع) را الگوی خود قرار دهند و با الگوگیری از آموزه‌های دینی این بزرگوار بصیرت، بینش و اخلاق معنوی خود را ارتقا دهند تا بتوانند در زندگیشان موفق باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام برای ترویج الگوهای بیگانه بین جوانان ایرانی تلاش می‌کنند، بیان کرد: آنان برای ترویج الگوهای غرب بین جوانان برنامه‌ریزی‌ می‌کنند تا با به‌کارگیری روش‌های مختلف در جامعه این الگوها را بیشتر در بین جوانان ایرانی ترویج دهند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین اضافه کرد: جوانان در هر عرصه‌ای از جامعه که با اراده راسخ فعالیت کنند، نسبت به سایر اقشار مختلف جامعه سریع‌تر موفق‌ می‌شوند و دشمنان به خوبی این مطلب را می‌دانند و بر این اساس برای ترویج فرهنگ غرب بین جوانان ایرانی سرمایه‌های عظیمی هزینه می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: جوانان با الگوگیری از حضرت علی‌اکبر (ع) می‌توانند از ترویج الگوهای بیگانه در جامعه جلوگیری کنند و همچنین با تحقق این هدف توطئه‌های دشمنان در ترویج فرهنگ غرب در بین جوانان ایرانی را خنثی کنند.

عباسی با بیان اینکه حضرت علی‌اکبر (ع) الگوی بی‌نظیر جوانان ایرانی است، یادآور شد: این بزرگوار در دفاع از ولایت و امامت بسیار مصمم بودند و جوانان با الگوگیری از ویژ‌گی‌های اخلاقی این بزرگوار می‌توانند معرفت و شناخت خودشان را به ولایت فقیه افزایش دهند.

جوانان با پیروی از ولایت فقیه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در 8 سال دفاع مقدس جوانان نسبت به سایر اقشار مختلف جامعه بیشتر حضور داشتند، بیان کرد: جوانان در این دوران مطیع ولایت فقیه بودند و با پیروی از دستورات ایشان به جبهه‌ها رفتند تا بتوانند دین اسلام را زنده نگه دارند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین ادامه داد: جوانان امروز نیز مطیع ولایت فقیه هستند و هرگز از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دست بر نمی‌دارند و با پیروی از ولایت فقیه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی اظهار کرد: جوانان ایرانی در عرصه‌های علمی و فناوری تلاش مضاعفی می‌کنند و هر روز به موفقیت‌های چشم‌گیری می‌رسند که برای سایر جوانان در دنیا الگو هستند.

عباسی یادآور شد: با فراهم کردن امکانات برای جوانان استعدادها و خلاقیت‌های آنان در جامعه سریع‌تر شکوفا می‌شود و آنان می‌توانند با آرامش و امنیت اجتماعی بیشتری در جامعه زندگی کنند.

مسئولان برای رفع مشکلات جوانان برنامه‌ریزی دقیق کنند

عباسی با بیان اینکه حساس‌ترین و شورانگیزترین مرحله زندگی هر فردی جوانی است، ابراز کرد: در این دوران جوانان با انگیزه بیشتری در همه عرصه‌های جامعه از جمله علمی، اجتماعی و فرهنگی فعالیت می‌کنند و نسبت به سایر اقشار مختلف جامعه سریع‌تر موفق می‌شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دوران جوانی بهترین زمان برای تقویت ارتباط خالصانه با خداوند متعال است، گفت: جوانان با الگوگیری از حضرت علی‌اکبر (ع) بهتر می‌توانند، بندگی خالصانه کنند و با تحقق این امر معرفت معنوی خود را ارتقا دهند.

وی اظهار کرد: جوانان بزرگ‌ترین سرمایه ایران هستند و مسئولان مربوطه برای رفع مشکلات آنان باید برنامه‌ریزی دقیق و منسجم کنند تا بتوان از این سرمایه به نحو مطلوب در جامعه استفاده کرد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین یادآور شد: خانواده‌ها باید ارتباط خوبی با جوانانشان داشته باشند تا بتوانند، با راهنمایی کردن آنان پیشرفت و موفقیت آنان را در زندگی ارتقا دهند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول