اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

استفاده از نیروی جوانی رمز موفقیت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: افراد نامور در تاریخ با استفاده از نیروی جوانی به موفقیت رسیده و این رمز برای رسیدن به آرامش و پیشرفت در زندگی است.

استفاده از نیروی جوانی رمز موفقیت است

آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، به ‌مناسبت میلاد فرخنده علی اکبر(ع) و روز جوان ضمن تبریک به همه ملت ایران به‌‌ ویژه جوانان آبادانی اظهار کرد: حضرت علی اکبر(ع) به‌عنوان یک جوان آرمان‌خواه و ممتاز، نمونه‌ای مناسب برای همه جوانانی است که در پیمودن راه موفقیت نیاز به الگویی پایدار دارند.

وی افزود: جوانی اوج قله‌ توانمندی انسان است و چون در نیمه راه زندگی بین ضعف کودکی و سالخوردگی واقع شده بهترین فرصت برای هر جوان و توجه به توانمندی‌ها و قرار گرفتن در قله‌های موفقیت مادی و معنوی است.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: جوان موفق، انسانی است که بتواند با تعالی روح، اخلاق، جوانمردی، مهر، عاطفه و ساختن فضائل انسانی خود را در مسیر روشنی از زندگی قرار داده و دیگران را در این آتیه موفق سهیم کند.

وی با اشاره به تلاش جوانان در راه امور مادی گفت: جوانان علاوه بر مصادیق خودسازی معنوی و اخلاقی که بیان شد باید بتوانند با تلاش ‌و کوشش، حرفه‌آموزی، کسب دانش و تحصیل، ساختن جسم و توجه به ورزش، خود را از نظر قوای جسمانی در کنار اخلاق و امور معنوی به بالندگی برسانند.

محمدی اصفهانی اضافه کرد: انسان‌هایی که نامی از خود در تاریخ بشریت ثبت کرده‌اند با استفاده از نیروی جوانی و ارتقای آن در راه ترقی بشر تلاش مضاعف و پایدار را سرلوحه کار و ذهن فعال خود قرار داده و جهانی را معطوف فضائل خود کرده‌اند.

*نگاه به آبادان باید متفاوت از شهرهای دیگر باشد

وی با اشاره به کمبود امکانات ویژه برای جوانان در شهر آبادان گفت: همه ما به کمبودهایی که در شهر آبادان وجود دارد واقف هستیم اما، مسئولان تلاش دارند با ساختن اماکن مختلف ورزشی و برگزاری کلاس‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری این نقیصه‌ها را جبران کنند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: سازمان‌ ورزش و جوان، پایگاه‌های بسیج، شهرداری، آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری بهینه بین سازمانی موفقیتی سازنده را در پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دختر و پسر آبادانی داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید نگاه متفاوتی به آبادان داشته باشند زیرا آبادان زیرساخت‌‌های اساسی خود را در جنگ از دست داده و در زمان سازندگی و احیا در دو دهه بعد از جنگ با کندی کار رو به‌ رو بوده است.

محمدی اصفهانی با بیان اینکه جوانان و مردم آبادان مشکلات بیشتری نسبت به شهرهای دیگر دارند و به همین لحاظ خواستار توجه بیشتری است، افزود: جوانان آبادانی باید با اراده و قدرت بیشتری در راه سازندگی شهرشان تلاش کنند و با مشارکت و تصمیم‌سازی، ارائه راهکار و پیشنهاد به مسئولان آنان را همیاری کرده تا شاهد پیشرفت و سازندگی بیشتری در شهرستان آبادان باشیم.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول