اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

ارتقای جایگاه ورزش زنجان نیازمند همدلی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات استان و از همه مهم‌تر تفاوت‌های توسعه‌ای آن با سایر استان‌ها گفت: ارتقای جایگاه استان زنجان نیازمند همکاری و همدلی مردم و مسئولان است.

ارتقای جایگاه ورزش زنجان نیازمند همدلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی بعد از ظهر امروز در نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی زنجان و طارم با روسای هیئت‌های ورزشی استان زنجان اظهار داشت: استان زنجان ظرفیت بالایی برای رشد در همه عرصه‌های از جمله ورزش دارد.

وی به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: رزمندگان استان زنجان در دوران سختی که در زنجان امکانات خاصی هم نداشتند به غواصان دریادل معروف شده بودند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توسعه ورزش در جامعه تاکید کرد و گفت: آنچه که باید به همراه توسعه ورزش مورد توجه قرار گیرد، اخلاق‌مداری در ورزش است.

وی بر ظرفیت‌های استان زنجان برای سرمایه‌گذاری تاکید کرد و ادامه داد: یکی از عرصه‌هایی که قابلیت سرمایه‌گذاری را دارد ورزش است.

اسماعیلی سرمایه‌گذاری در ورزش را به منزله تضمین آینده جوانان اعلام کرد و افزود: ورزش موجب توانمندشدن نسل آینده کشور است.

وی با بیان اینکه استان زنجان فاقد کارخانه‌های بزرگ و توانمند است، ادامه داد: صنایع موجود هم در صحنه‌های حمایت از ورزش حضور ندارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت فراهم‌کردن فضای سرمایه‌گذاری در سطح استان زنجان اضافه کرد: ایجاد فضا برای سرمایه‌گذاری موجب حل مشکلات اشتغال هم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در بیخ گوش تهران قرار دارد، ادامه داد: درآمد سرانه زنجان از میانگین کشوری پایین و هزینه سرانه در آن بالا است.

اسماعیلی حل مشکلات را منوط به وجود همدلی در بین مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: اگر کسی خواهان جهش در استان زنجان است باید با دلسوزی برای ارتقای جایگاه استان به صورت هماهنگ حرکت کند.

وی اضافه کرد: می‌توان با جمع‌بندی مشکلات ورزش استان نشستی هم با وزیر مربوطه برای بررسی مشکلات برگزار کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عدم توجه به مناطق محروم را در همه عرصه‌ها از جمله حوزه ورزش از مشکلات موجود عنوان کرد و افزود: امکانات در همه ابعاد باید به صورت عادلانه در مناطق مختلف توزیع شود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به گستردگی فعالیت‌ها در فوتبال گفت: در واقع هیئت فوتبال ترکیبی از چندین هیئت ورزشی است که این موضوع لزوم توجه جدی به آن را می‌رساند.

فریدون اصفهانیان تاکید کرد: برخی هیئت‌های ورزشی باید به صورت فرا استانی مورد توجه قرار گیرند.

وی ساختار هیئت فوتبال استان زنجان را جزو استان‌های برتر کشور اعلام کرد و افزود: زنجان جزو 10 استانی است که وارد طرح آسیا ویژن شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان به فراهم‌بودن زیرساخت‌های ورزش فوتبال در سطح استان زنجان اشاره کرد و گفت: استفاده از این زیر ساخت‌ها مستلزم انجام هزینه است.

وی تاکید کرد: باشگاه‌های فوتبال در استان زنجان حامی مالی ندارند و این مهم‌ترین مشکل ورزش فوتبال استان است.

همچنین رئیس هیئت‌ ورزش‌های رزمی استان زنجان هم در این جلسه بر لزوم توجه به مشکلات هیئت‌های شهرستانی تاکید کرد و گفت: اغلب صنایع استان در شهر ابهر تمرکز دارند ولی این صنایع هیچ حمایتی از ورزشکاران از جمله ورزشکاران این شهرستان نمی‌کنند.

سرپرست هیئت کاراته استان زنجان در این جلسه با اشاره به ملاقات‌های خود با برخی مدیران صنایع فعال استان گفت: آنها نیازی به انجام تبلیغ برای معرفی کالاهای خود احساس نمی‌کنند.

شهاب سلطانی بر لزوم تدوین برنامه‌ای برای وادارکردن صنایعی که در استان فعالیت‌می‌کنند برای حمایت از ورزش تاکید کرد.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول