اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان مرکزی خبر داد

برگزاری پنجمین دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری پنجمین دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

برگزاری پنجمین دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری در بازدید از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اظهار داشت: دوره‌های آموزشی اندیشه‌های آسمانی در راستای رسالت مهم مساجد در مبارزه با جنگ نرم دشمنان نظام بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پرورش نیروی انسانی متعهد و آشنا با مهارت‌های فرهنگی، هنری و پژوهشی به عنوان افسران امروز جنگ نرم و مدیران آینده نظام از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی با تاکید بر اینکه مساجد باید به مرکز فرماندهی مقابله با جنگ نرم و ناتوی فرهنگی دشمن تبدیل شوند خاطر نشان ساخت: این دوره آموزشی با حضور اساتید مجرب کشوری و تدوین سرفصل‌های مناسب و کارشناسی شده در قالب اردوی آموزشی، کارگاه‌ها و حلقه‌های معرفت برگزار می‌شود و در قالب سه طرح رابطه، انس و رهنمون برنامه‌ریزی شده است.

ذوالفقاری گفت: طرح انس با هدف ارائه هنر و هنرمند طراز انقلابی، تعریف استراتژی، سیاست، ماموریت و برنامه‌های هنر انقلابی برای هنرمندان، استعداد‌یابی، ارزشیابی و ایجاد شبکه هنرمند انقلابی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای کانون‌های مساجد می‌توانند به منظور شرکت در این طرح تا 15 مرداد ماه سال جاری آمادگی خود را برای شرکت در این دوره با مراجعه به کانون‌های استان اعلام کنند خاطر نشان ساخت: شرکت‌کنندگان برادر به مدت پنج روز و شرکت‌کنندگان خواهر به مدت چهار روز در این اردو شرکت خواهند داشت.

به گفته وی نغمه‌های آسمانی در رشته‌های قرائت و ترتیل قرآن کریم و اذان، شعر و ادبیات شامل شعر نو و کلاسیک، نویسندگی، ادبیات داستانی و دفاع مقدس از جمله رشته‌های هنری این دوره آموزشی است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول