اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان عنوان کرد

تبلیغات ضد اسلامی مبلغان وابسته به واتیکان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: سازماندهی مبلغان وابسته به واتیکان حتی در دارالمؤمنین کاشان که عوامل آنان شناسایی شدند نشانه آن است که آنها علیه اسلام تبلیغات گسترده‌ای را راه‌اندازی کرده‌ند.

تبلیغات ضد اسلامی مبلغان وابسته به واتیکان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی صبح امروز در جمع اساتید دانشگاه‌های شهرستان کاشان اظهار داشت: آنها در کاشان، اصفهان، تهران و حتی قم با تشکیل کلیساهای خانگی به صورت چهره به چهره با جوانان علیه اسلام تبلیغ می‌کنند.

وی یادآور شد: آنها با پشتوانه عظیم مالی آمریکا و بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها و امکانات خود با استفاده از آل سعود و همچنین وهابیت به ظاهر مسلمان به عنوان یکی از بازوان جبهه استکبار برای تحقق سیاست‌های آمریکا در کشورهای مسلمان و در مدت اخیر در سوریه دست به ترور و کشتار مسلمانان می‌زنند.

به گفته وی، آمریکا به کمک آل سعود و وهابیت تاکنون میلیون‌ها دلار برای چاپ و توزیع کتاب‌های تبلیغی فریبنده با چاپ زیبا در شهرستان‌ها برای گمراه کردن جوانان کرده است.

امام جمعه کاشان افزود: دستگاه‌های تبلیغاتی مسیحیت امروز با بیش از 2 هزار سایت علیه پیامبر اکرم(ص)، ائمه معصومین(ع) و مکتب تشیع هجوم گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند.

نمازی در ادامه، پاکی، استغفار، انس با خدا، دعا، مناجات و آمادگی برای خروج و حضور در جمع عرشیان را از جمله ویژگی‌های ماه مبارک رمضان دانست.

وی موفقیت آموزش عالی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای اجرای طرح ضیافت اندیشه را اقدامی مثبت خواند و ابراز داشت: هر چند این طرح در آغاز راه است، اما صلابت و اراده‌ای که برای اجرای این طرح وجود دارد در آینده نزدیک اساتید دانشگاه‌ها را بر قله معرفت‌شناسی قرار می‌دهد.

این مسئول به زوایای مختلف جایگاه انسان در نظام آفرینش و نقش و فلسفه آفرینش انسان پرداخت و گفت: سه عنصر انبیای الهی، کتب آسمانی و تعلیم و تربیت در راستای تحقق تربیت و تکامل انسان نقش اساسی دارند.

وی با اشاره به اینکه انبیا آمدند تا انسان عدالت‌محور و قائم بر عدالت و پیشرفت باشد عنوان کرد: روزی می‌رسد که انسان برای رسیدن به کمال خود قیام کند که آن روز اکنون فرارسیده و 99 درصد مردم برای رسیدن به کمال علیه دولت‌مردان خود قیام و در جستجوی عدالت هستند که این خواسته مردم به دلالت، همان التزام اسلام است و این اسلام است که تمام ابعاد آن بر محور عدل و عدالت است چیزی که در هیچ یک از ادیان وجود ندارد.

امام جمعه کاشان همچنین انبیا و کتب آسمانی را دو عنصر مهم در تحقق هدف اصلی، تعلیم و تربیت و تهذیب بشر دانست و اضافه کرد: این عناصر در یک جهت و جبهه قرار دارند و در جبهه مقابل آن طاغوت است.

نمازی با اشاره به رویارویی دو جبهه حق و باطل افزود: در یکی از جبهه‌ها در رأس آن انبیای الهی است و در جبهه مقابل آن طاغوت و ظلم حکمفرما است که امروز در جهان شاهد رویارویی دقیق این دو جبهه هستیم که انسان در این معرکه اگر از طریق معارف اسلامی توجیه و هدایت نشود خلع سلاح شده و در دام هوای نفس خود افتاده و به سوی پرتگاه سقوط و نیستی روانه می‌شود.

به گفته وی محاصره اقتصادی و فرهنگی دشمن امروز اهمیت و ضرورت این موضوع را تداعی کرده و دشمن برای رسیدن به اهداف خود در مبارزه فرهنگی برای به انحراف کشانیدن جوانان سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان وظیفه خطیر اساتید دانشگاه‌ها را برای مقابله با این هجمه گسترده دشمن یادآور شد و گفت: وظیفه امروز شما در نظام جمهوری اسلامی در قبال جوانان به عنوان امانت‌های الهی که در اختیار شما است وظیفه‌ای خطیر و مهم است که باید برای مصون نگه‌داشتن جوانان از این هجمه گسترده دشمن، تدبیر و برنامه داشته باشید.

نمازی بر نگاه نافذ اساتید دانشگاه به معارف بلند الهی و مبدأ شناسی و جامع‌شناسی در طرح ضیافت اندیشه تأکید کرد و اذعان داشت: اگر این دو موضوع به درستی درک و تبیین شود بسیاری از مشکلات پیش رو برطرف شده و جوانان به عنوان سرمایه و مدیران آینده کشور از آسیب‌های احتمالی مصون می‌مانند.

انتهای پیام/ن10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول