اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه قرارگاه خاتم‌الانبیا:

مبلغ و گسترش‌دهنده آرمان‌های شهدا باشیم

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر فردی باید مبلغ و گسترش‌دهنده آرمان‌های شهدا باشد.

مبلغ و گسترش‌دهنده آرمان‌های شهدا باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، صبح امروز نخستین یادواره شهیده ناهید فاتحی‌کرجو با حضور حجت‌الاسلام آقا‌میر کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان البرز و جمعی از پاسداران به همت حوزه خواهران ام‌البنین(س) شهر محمدیه در سپاه شهرستان البرز برگزار شد.

حجت‌الاسلام آقا‌میر کریمی در این مراسم اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که با عشق به خدا کشته شدند و شهید کسی است که تمام مال و جانش را در اختیار معشوقش قرار می‌دهد.

وی در خصوص ویژگی‌های شهیده فاتحی‌کرجو تصریح کرد: شهیده ناهید‌ فاتحی‌کرجو با توجه به سن و سال کم خویش، شکنجه‌ها را تحمل کرد و به‌ جان خرید و با عشق ورزیدن به خدا و پیروی از او به شهادت رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما وظایف سنگینی را بر دوش داریم و یکی از مهم‌ترین آنها حفظ آرمان‌ها و دست‌آوردهای شهدا است و هر فرد باید یک مبلغ برای گسترش آرمان‌های شهدا باشد.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول