اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی استان زنجان خبر داد

فعالیت 5 کمپ ترک اعتیاد مجاز در زنجان / 4 کمپ به دنبال اخذ مجوز

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی استان زنجان از فعالیت پنج کمپ ترک اعتیاد در استان زنجان خبر داد.

فعالیت 5 کمپ ترک اعتیاد مجاز در زنجان / 4 کمپ به دنبال اخذ مجوز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس‌علی خلدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مواد مخدر استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر در زمینه نظارت بر کمپ‌های فعال در استان مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات فعالیت کمپ‌ها بحث پشتیبانی از این مراکز است، از مسئولان خواست اقدامات لازم را در زمینه حمایت و پشتیبانی از این مراکز انجام دهند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج کمپ اعتیاد مجاز در استان زنجان فعال است، افزود: همچنین چهار کمپ نیز در استان به دنبال اخذ مجوز و‌ آغاز فعالیت است.

وی با اشاره به حمایت‌ها و نظارت بهزیستی بر کمپ‌های فعال موجود در استان افزود: سال گذشته نیز کمک‌های مالی از سوی بهزیستی به کمپ‌ها انجام شد.

خلدی با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته از کمپ‌های ترک اعتیاد فعال در استان توسط بهزیستی افزود: یکی از مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، این است که کمپ‌های ترک اعتیاد در آغاز فعالیت به عنوان کمپ آغاز به کار نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کمپ‌های استان زنجان از نظر اعتباری و تجهیزات مشکل دارند، از مسئولان ذیربط در این زمینه خواست اقدامات لازم را در زمینه حمایت بیشتر از این کمپ‌ها انجام دهند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات پیشگیرانه بهزیستی به منظور کاهش اعتیاد در جامعه افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله اقداماتی است که بهزیستی در این زمینه انجام داده است.

وی همچنین با اشاره به بررسی نقاط شهر و استان زنجان در زمینه تعیین مناطق سالم و غیرسالم افزود: یکی از روستاهای خرم‌دره به نام روستای الوند پاک‌ترین منطقه استان در زمینه اعتیاد است.

همچنین در ادامه، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این شورا در مقابله و مبارزه با مواد مخدر پرداخت.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول