اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق منطقه‏‌ای سمنان:

احداث پست برق گرمسار حدود 70 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان از پیشرفت حدود 70 درصدی احداث پست برق گرمسار خبر داد.

احداث پست برق گرمسار حدود 70 درصد پیشرفت دارد

حسن مسلمی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در گرمسار، در بررسی وضع صنعت برق در این شهرستان اظهار داشت: احداث پست برق 63 مگاواتی گرمسار در دست اقدام بوده و با پیگیری‏‌های انجام شده، تاکنون نزدیک به 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: برنامه‏‌های متنوعی توسط شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان برای گرمسار تدارک دیده شده که احداث پست برق دیگری در گرمسار از جمله آن است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان از ایجاد پست برق بین گرمسار و ایوانکی خبر داد و افزود: اعتبارات لازم به منظور اجرایی شدن طرح احداث نیروگاه پست 230 کیلوولتی برق در ایوانکی نیز تامین شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار نیز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در گرمسار اظهار داشت: شش پروژه در حوزه صنعت توزیع برق با هدف بهینه‏‌سازی و تقویت شبکه‏‌ها و ایجاد ظرفیت‏‌سازی جدید برای مشترکان شهرستان گرمسار به اجرا در آمد.

حسین صفری به کابل‏‌کشی زمینی با هدف ایجاد زیرساخت برای توسعه فیدر 20 کیلوولت گرمسار اشاره کرد.

وی ادامه داد: این پروژه در مسیر بلوار شهید بهشتی و خیابان شهید مصطفی خمینی انجام شده و بخشی از بار مصرفی شهری از شبکه‏‌های روشنایی تفکیک شد.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با اعلام اینکه کابل 20 کیلوولت روغنی فیدر نیروگاه گرمسار به طول 508 متر تعویض شده است، افزود: تنها خروجی فشار متوسط از پست‏‌های 63 کیلوولت شهرستان گرمسار که دارای کابل روغنی بوده به کابل خشک تبدیل شد.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 32 متر خطوط 20 کیلوولت بلوار انقلاب آرادان تقویت شد، اظهار داشت: 600 متر شبکه فشار ضعیف خیابان اصلی روستای حسین‏‌آباد کردها نیز بهینه‏‌سازی شده است.

صفری با عنوان اینکه بهسازی و تقویت شبکه فشار ضعیف خیابان شهید افتخاری‏‌پور و کوچه‏‌های فرعی آن در شهر ایوانکی به انجام رسید، یادآور شد: تقویت شش دستگاه پست‏‌های اختصاصی در شهرک‏‌های صنعتی منطقه گرمسار به همراه نصب تابلوهای مربوطه برای متقاضیان دیماندی جدید عملیاتی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار اعتبار صرف شده برای اجرای طرح‏‌های ذکر شده را یک میلیارد و 652 میلیون ریال ذکر کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول