اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آبادان:

بزهکاری روح جامعه را بیمار می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آبادان گفت: بزهکاری روح جامعه را بیمار کرده و شادی را از کالبد آن می‌گیرد.

بزهکاری روح جامعه را بیمار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام فیض‌الله رجبی در جشن گلریزان امسال که در محل خانه معلم این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: کمک رساندن به هم‌نوعان خود به دو صورت زبانی و عملی محقق می‌شود و حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد نیز یکی از کمک‌های عملی است.

وی افزود: باید به این دسته از زندانیان که بدون قصد و غرض مرتکب بزه شده کمک کرده و در راستای آزادی آنها بیش از پیش کوشید.

امام جمعه موقت آبادان تصریح کرد: جمعی که امروز در جشن گلریزان حضور به هم رسانده‌اند برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان است که این کار را یک فضیلت شمرده و خواهان انجام آن هستند.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که بزه و خلاف در آن زیاد شود، بیکار است، گفت: برای جلوگیری از ایجاد چنین جامعه‌ای باید زندانیان جرائم غیرعمد را از بند رها کرده و به آغوش خانواده‌شان بازگرداند.

رجبی همچنین با بیان اینکه در بند بودن این دسته از زندانیان، روح جامعه را دچار آسیب کرده و سبب بی‌بند و باری بیشتری می‌شود، افزود: زیرا خانواده‌های این افراد با نبود سرپرست خانواده با آسیب‌های جدی‌تری مواجه شده و نمی‌توانند زندگی آرامی را دنبال کنند.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان باید با همت و یک‌رنگی از نظر مادی و مالی کمک‌های مکفی را گردآوری کرده و این افراد را در ماه مبارک رمضان به خانه بازگردانند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول