اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

وحدت ملت با دولت رمز موفقیت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: وحدت دولت با ملت رمز موفقیت و پیشبرد امور در نظام اسلامی است.

وحدت ملت با دولت رمز موفقیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: دولت اسلامی با قانونمداری، انتقادپذیری و سلوک اجتماعی کارگزاران خود می‌تواند بهترین کارآمدی را داشته باشد و به دنیا یک الگوی شایسته و قابل تاملی را ارائه کند.

وی با اعلام اینکه دولت باید در سال آخر عمرش نیز به تعهد خود در قبال مردم پایبند باشد بیان داشت: نباید سال آخر دولت فضای سستی حاکم بوده و یا عده‌ای از زیر کار شانه خالی کنند بلکه شایسته آن است که دولت با تمام توان در سنگر خدمت حاضر باشد.

خطیب جمعه خلخال با یادآوری اینکه شهیدان رجائی و باهنر اسوه خدمت در جامعه هستند خاطرنشان کرد: فرمایش دیروز مقام معظم رهبری در اتحاد و همدلی دولت و ملت فراموش نشود.

رشتبری اضافه کرد: دشمن در پشت پرده می‌خواهد بین ملت و نظام تفرقه ایجاد کند و با ایجاد نفاق و دودستگی اهداف شوم خود را پیاده نماید اما هرگز در این کار توفیق نخواهد یافت.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران در هفته آینده اشاره و تصریح کرد: برگزاری موفق این اجلاس می‌تواند بهترین نتیجه و ثمره سیاسی و دیپلماسی را به همراه داشته باشد چرا که حضور اعضای غیرمتعهدها در ایران نشان روشنی از بی‌اعتنایی آنها به امریکاست.

امام جمعه خلخال ادامه داد: جنبش عدم تعهد که در دوران جنگ سرد و نزاع دو بلوک شرق و غرب شکل گرفت یک حقیقت روشن در مقابله با ترفند استکبار بود که در آن می‌توانستیم نمود و نشانه‌ای از عظمت و اقتدار واقعی را به نمایش بگذاریم.

رشتبری گفت: امروز غرب احساس می‌کند با تحریم ایران و انزوای جمهوری اسلامی می‌تواند به زعم خود به هدف نهایی‌اش که به زانو درآوردن ایران اسلامی است دست یابد اما هرگز در این کار موفق نخواهد بود.

وی همچنین سالروز اهانت وهابیت به بارگاه ائمه هدی در بقیع را یادآور شد و ابراز داشت: سایه شوم وهابیت جهان اسلام و عالم تشیع و تسنن را به جد تهدید می‌کند که باید با آن مقابله جدی داشت.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول