اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته دولت

نمایشگاه دستاوردهای دولت در آبادان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به‌مناسبت هفته دولت، نمایشگاه دستاوردهای دولت در آبادان با هدف ارائه گزارش عملکرد دستگا‌ه‌های اجرایی شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای دولت در آبادان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، فرماندار ویژه آبادان پیش از ظهر در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در این منطقه که با حضور جمعی از مسئولان شهری انجام شد، اظهار کرد: برای نخستین‌بار دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان به صورت تخصصی و جدا از نمایشگاه‌های دستاوردهای دولت را برپا کرده تا در آن به معرفی فعالیت‌های ارگان و مجموعه‌های مختلف اجرایی شهری پرداخته شود.

وی افزود: در این نمایشگاه فعالیت‌های ارگان‌‌های اجرایی شهرستان آبادان در هفت سال گذشته برای عرضه در معرض دید شهروندان آبادانی قرار گرفته است.

بهرام ایلخاص‌زاده با بیان اینکه این نمایشگاه تنها به‌عنوان ویترین و نمادی برای ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌تواند گوشه‌ای از خدمات دولت در این منطقه را به تصویر بکشد، گفت: در این فضای محدود تنها با نصب بنر، پوستر و تراکت‌ها، بخشی از تصاویر پروژه و اقداماتی که توسط دولت در این منطقه اجرایی شده نشان داده می‌شود.

وی اضافه کرد: در پشت این تصاویر صدها برنامه‌، اعتبار و فکر خلاق و مدبرانه وجود دارد که در وجود تک تک دستگاه‌های دولتی شهرستان شاهد آن هستیم.

ایلخاص‌زاده با اشاره به اینکه همه سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی شهرستان آبادان از جمله شهرداری در این نمایشگاه شرکت کرده و اقدامات و پروژه‌های اجرا شده یا در دست اقدام خود را عرضه می‌کنند، اظهار کرد: این نمایشگاه تا پایان هفته دولت برای عرضه دستاوردها و برنامه‌های ارگان‌های دولتی در شهرستان آبادان فعال است و شهروندان آبادانی می‌توانند برای بازدید به محل نمایشگاه که در ساختمان روبه‌روی سپاه پاسداران شهرستان قرار دارد، مراجعه کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول