اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 6 استان کشور

دوره دوم ورود هنرمندان مسجدی به مشهد مقدس آغاز شد

خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد معاونت آموزشی و پژوهشی ستاد عالی کانون‌های مساجد گفت: دوره دوم ورود هنرمندان مسجدی با حضور شرکت‌کنندگان از 6 استان کشور به مشهد آغاز شد.

دوره دوم ورود هنرمندان مسجدی به مشهد مقدس آغاز شد

محمد شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: دوره دوم آموزش‌های فرهنگی هنری ویژه هنرمندان مسجدی از 10 شهریور ماه سال جاری در مشهد آغاز شد که ما در اینجا پذیرای حضور هنرمندان هستیم.

وی افزود: در این دوره آموزشی هنرمندان مسجدی از 6 استان تهران، اصفهان، خراسان، فارس، قم و کرمان شرکت کرده‌اند.

شیخی با توجه به حضور هنرمندان در آغاز دوره دوم گفت: در این دوره پذیرای حضور 450 نفر از هنرمندان مسجدی هستیم که در یک دوره چهار روزه به آموزش‌های مهارتی خاص می‌پردازیم.

کارشناس ارشد معاونت آموزشی و پژوهشی ستاد عالی کانون‌های مساجد تصریح کرد: هنرمندان در گروه‌های آموزشی با توجه به توانمندی‌ها و علایق خود در کارگروه‌های خاص مشغول به آموزش توسط اساتید مجرب کشوری می‌شوند.

وی گفت: برنامه‌های این دوره از 10 تا 14 شهریور ماه سال جاری به طول می‌انجامد و در پایان این دوره آموزشی بنا به ایده‌های هنرمندان طرح‌هایی که داده‌اند، بررسی می‌شود و بهترین طرح را که مورد تایید اساتید کارگروه‌ها باشد، بررسی شده و در پایان دوره آموزشی اجرا می‌شود.

شیخی با توجه به انتخاب ایده‌های برتر در پایان دوره آموزشی گفت: در پایان دوره آموزشی از بین اید‌ه‌های و طرح‌های هنرمندان قرعه‌کشی می‌شود و 2 نفر از هنرمندان به سفر به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول