اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خبر داد

اجرای 400 برنامه در هفته دفاع مقدس در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از اجرای 400 برنامه در هفته دفاع مقدس در قزوین خبر داد.

اجرای 400 برنامه در هفته دفاع مقدس در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه هماهنگی برای اجرای حرکت نمادین جمعی از سوارکاران از گلزار شهدای قزوین به مرقد امام خمینی (ره) در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین تشکیل شد.

ابوالفضل طاهرخانی در این جلسه اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم و دو جلسه از جلسه‌های ستاد هفته دفاع مقدس برگزار شده است و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 400 برنامه در هفته دفاع مقدس در استان قزوین اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس اجرای حرکت نمادین جمعی از سوارکاران از گلزار شهدای قزوین به مرقد امام خمینی (ره) است که برای نخستین‌بار در استان قزوین اتفاق می‌افتد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه در اجرای این برنامه دستگاه‌های زیادی همکاری می‌کنند، افزود: متولی اجرای حرکت نمادین جمعی از سوارکاران از گلزار شهدای قزوین به مرقد امام خمینی (ره) اداره ورزش و جوانان استان قزوین است که این برنامه را تدارک دیده و برنامه‌ریزی‌های اولیه را صورت داده است.

طاهرخانی پیرامون برقراری امنیت سوارکاران در هنگام گذر کردن از راه‌ها تصریح کرد: طبق هماهنگی‌هایی که با نیروی انتظامی انجام شده است، امنیت سوارکاران تا مرقد امام خمینی (ره) فراهم می‌شود.

این مسئول با تأکید بر انعکاس مناسب این برنامه در رسانه‌ها بیان کرد: باید تمهیداتی دیده شود تا انعکاس برنامه اجرای حرکت نمادین جمعی از سوارکاران از گلزار شهدای قزوین به مرقد امام خمینی (ره) به خوبی از طریق رسانه‌ها انعکاس داده شود.

طاهرخانی اضافه کرد: بعد تبلیغاتی این برنامه نیز در محل‌های عبور این سوارکاران باید در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول