اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد

رشد 95 درصدی رسیدگی به پرونده‎های تخلف صنوف در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: رسیدگی به پرونده‎های تخلف واحدهای صنفی مختلف در تعزیرات حکومتی استان در پنج ماهه نخست امسال 95 درصد رشد داشته است.

رشد 95 درصدی رسیدگی به پرونده‎های تخلف صنوف در بوشهر

محمود احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: در این مدت 4 هزار و 104 فقره پرونده تخلفات با موضوعات صنفی، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز و عرضه خارج از شبکه سوخت به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شد که از این تعداد 3 هزار و 895 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و مختومه شد.

وی تصریح کرد: رسیدگی و مختومه شدن این تعداد پرونده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 77 درصد رشد نشان می‎دهد.

احمدی افزود: به رغم اینکه بازرسی از واحدهای صنفی و مراکز اقتصادی وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی نیست اما به منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات و کنترل قیمت‎ها رؤسای شعب و نمایندگی تعزیرات حکومتی استان در گشت‎های مشترک بازرسی با سازمان‎ها و نهادهای مرتبط حضور می‎یابند.

وی ادامه داد: به دنبال این بازرسی‎‎ها در پنج ماهه اول امسال از 2 هزار و 225 واحد صنفی و اقتصادی در استان بازدید و یک‌هزار و 814 پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل شد.

احمدی رسیدگی به تخلفات صنفی موضوع قانون نظام صنفی، تخلفات بهداشتی، دارویی و درمانی، جرائم قاچاق کالا و ارز، تخلفات بخش دولتی و رسیدگی به تخلفات موضوع قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده را از جمله مسئولیت‎های اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر عنوان کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر یادآور شد: در راستای بازدارندگی و برخورد متناسب با تخلفات انجام شده از منظر ریالی در مدت یاد شده 66 میلیارد و 824 میلیون ریال جریمه نقدی صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 80 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول