اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

شهرداری‌ها باید در تکریم ارباب رجوع بیشتر تلاش کنند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: شهرداری‌ها به واسطه خدمات گسترده‌ای که دارند در تکریم ارباب رجوع باید بیشتر تلاش کنند.

شهرداری‌ها باید در تکریم ارباب رجوع بیشتر تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند به نقل از روابط عمومی شهرداری نهاوند خسرو سامری درمراسم تودیع و معارفه شهردار نهاوند از اجرای 530 پروژه عمرانی در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: تلاش می‌شود بخش زیادی از این پروژه‌ها امسال به بهره‌برداری برسند.

وی با اشاره به گسترده بودن خدمات شهرداری‌ها، ایجاد فضای بانشاط و مفرح را از وظایف مسئولان امور شهری ذکر کرد و افزود: توجه به ساخت و سازها به صورت مهندسی و اصولی نقش مهمی در ایجاد شرایط مطلوب برای زندگی بهتر شهروندان دارد.

معاون امور عمرانی استاندار همدان ساماندهی بافت فرسوده در هر شهرستان و منطقه را مهم خواند و گفت: تلاش دولت این است که با ارائه بسته‌های تشویقی برای ساکنان این بافت‌ها در استحکام‌بخشی ساختمان‌ها و تعریض خیابان‌ها مکان را برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه در زمان بروز حوادث مهیا کند.

وی تغییر مدیریت‌ها را موجب نوعی تنوع و سرعت در کارها ذکر کرد و بیان داشت: بهره‌مندی از اطاق فکر نخبگان در هر شهرستان در زمینه‌های مختلف نقش مهمی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی و اجرای پروژه‌های دیگر به صورت کارشناسی دارد بنابراین چنانچه هر شهروند خود را یک شهردار بداند مطمئناً شهردار‌ها نیز می‌توانند بهتر عمل کنند.

وی ادامه داد: شهرستان نهاوند به واسطه موقعیت جغرافیایی آن جزو شهرستان‌های مطرح استان به شمار می‌رود که همدلی، اتحاد و دلسوزی برای پیشرفت زیرساخت‌های این شهرستان بسیار مهم و اثرگذار است.

سامری خواستار احترام به قانون توسط اعضای شورای اسلامی شهرستان‌های استان به ویژه نهاوند شد و افزود: شهرداری موظف است در رعایت قانون به ویژه در اجرای مصوبات شورا نهایت تلاش را داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند نیز شهر نهاوند را دارای جمعیتی حدود 87 هزار نفر ذکر کرد و ابراز داشت: در این شهرستان بیش از 168 هکتار بافت فرسوده شناسایی شده که نیازمند توجه مسئولان برای ساماندهی این مناطق قبل از بروز حوادث غیرمترقبه است.

فرامرز خزایی از تصویب بودجه 13 میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی شهرداری نهاوند در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: این پروژه دو برابر بودجه سال گذشته است که نشان از عمق توجه شورا و شهرداری در ایجاد زیرساخت‌های توسعه شهر نهاوند دارد.

وی همچنین از اجرای 44 پروژه عمرانی در شهرداری نهاوند خبر داد و افزود: پیشرفت این پروژه‌ها میانگین 50 تا 60 درصد است.

رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند ایجاد مبلمان شهری، توسعه فضای سبز با کمک زمین مدرسه مدرس و اداره دخانیات نهاوند را گام مهمی برای حرکت به سمت نشاط اجتماعی شهر نهاوند خواند و بیان داشت: با کمک این ساختمان‌ها و تبدیل آن به پارک و میدان، 4 هزار مترمربع به فضای سبز شهر نهاوند افزوده می‌شود.

وی در پایان سخنانش ساماندهی تپه ابوذر با 700 میلیون تومان را گام مهم و موثری برای رضایت مردمی دانست.

در پایان این مراسم نادر اسماعیلی به عنوان شهردار جدید نهاوند معرفی و از خدمات یارولی سیف شهردار سابق شهر نهاوند قدردانی شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول