اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان حق شادگان را بدهند

فقر و محرومیت در شادگان حکم‌فرماست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شادگان گفت: شهر شادگان از شدت محرومیت و فقر حاکم بر منطقه به دغدغه خاطر اعضای شورای شهر تبدیل شده و بعضی از مناطق حاشیه از کمترین امکانات محروم هستند.

فقر و محرومیت در شادگان حکم‌فرماست

سیدمحمد علی سیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: شهر شادگان با وجود پیشینه تاریخی اما از شدت محرومیت و فقر حاکم بر منطقه به دغدغه خاطر اعضای شورای شهر تبدیل شده و بعضی از مناطق حاشیه از کمترین امکانات محروم هستند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شورای شهر در شادگان افزود: افزایش 30 درصدی اعتبارات استانی و پروژه‌های عمرانی، تنظیم برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت، تأمین مکان و محل مناسب برای دفتر شورای اسلامی شهر، بررسی مشکلات و معضلات شهرستان در کمیسیون‌های تخصصی شورا، شرکت در شوراها و کمیسیون‌های مختلف و دفاع از حقوق شهروندان و تصویب 485 طرح و لایحه در سال جاری به‌منظور اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان خاطرنشان کرد: افزایش سرانه فضای سبز شهر از شش متر به 9 متر مربع، احداث پارک ورودی به‌نام مرحوم شادروان سیدمحمود موسوی‌نیا، تصویب اصلاح و تعریض پل شادگان، پیگیری و تصویب راه‌اندازی ایستگاه گاز سی.ان.جی با مساعدت وزارت دفاع و کشور، اجرای 60 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و معابر مناطق مشمولی، کوچه‌های فرعی خیابان پاسداران و شیرازی، خیابان حخر و میثم و کوچه‌های ارتباطی آن در عباس‌آباد از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط شورای شهر شادگان در شهرستان است.

وی اضافه کرد: خیابان اصلی کوی مستضعفان، زیرسازی و آسفالت خیابان شهید متروکی، احداث ایستگاه شماره سه آتش نشانی، افزایش نیروهای خدماتی و ماشین‌آلات مورد نیاز و جمع‌آوری روزانه بیش از 80 تن زباله و انتقال آن به جایگاه و نصب شبکه آب خام از دیگر اقدامات انجام شده توسط شورای شهر در این منطقه است.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان همچنین خطاب به مسئولان عنوان کرد: از مسئولان شهرستان می‌خواهم که با اقدامات اساسی و نه تسکینی و موقت آنچه را که حق شادگان و مردم فهیم و انقلابی این شهر است را بدهند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول