اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانشجویان بسیجی صورت گرفت؛

آغاز اردوی جهادی دانشگاه‏های دامغان

خبرگزاری فارس: سومین مرحله از اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه‏های دامغان در منطقه محروم کوه‏زر دامغان آغاز شد.

آغاز اردوی جهادی دانشگاه‏های دامغان
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‏های دامغان ظهر امروز در حاشیه اعزام دانشجویان بسیجی شرکت‏کننده در سومین مرحله اردوی جهادی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان در این باره اظهار داشت: این اردو، سومین مرحله از اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه‏های دامغان است که تا 26 شهریور ماه به مدت یک هفته اجرا می‏شود.
مجید ایمانیان افزود: در این مرحله، یک هزار و 944 نفر روز از برادران و خواهران بسیجی عضو دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‏های دامغان شرکت می‏کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‏های دامغان اضافه کرد: دانشجویان بسیجی شرکت‏کننده در این اردوی جهادی به کار تله‏گذاری آفات و موش، سم منازل و محل نگهداری دام و طیور، واکسیناسیون دام‏ها، مشاوره، احکام و برگزاری مسابقات ورزشی مشغول خواهند بود.
ایمانیان تصریح کرد: اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه‏های دامغان در مناطق سلم‏آباد، توچاهی، کلو و شیمی از مناطق محروم کوه‏زر در جنوب دامغان اجرا می‏شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‏های دامغان یادآور شد: در کنار شرکت‏کنندگان در اردوی جهادی، یک اکیپ پزشکی کار ویزیت رایگان مردم مناطق محروم در مناطقی که اردوی جهادی اجرا می‏شود خواهند پرداخت.
وی افزود: همچنین سه نفر کارشناس از مرکز بهداشت و چهار نفر از کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی و دامپزشکی دانشجویان بسیجی را همراهی می‏کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‏های دامغان اضافه کرد: کارگروه عمران به تعداد 16 نفر از دانشجویان بسیجی عضو دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‏های دامغان نیز جهت تکمیل طرح‏های نیمه تمام که در تیر ماه سال گذشته اجرا شده بود.
وی بیان داشت: همچنین برای زیباسازی و فضاسازی مدارس مناطق محروم کوه‏زر دامغان هم‏زمان با بازگشایی مدارس اعزام شدند.
ایمانیان گفت: با این تعداد از دانشجویان، کارشناسانی از بنیاد مسکن دامغان و آموزش و پرورش منطقه امیرآباد همراهی می‏کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول