اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

زنجان جزو پنج استان موفق در زمینه کشف جرایم است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: در زمینه کشف جرایم استان زنجان جزو پنج استان موفق کشور محسوب می‌شود.

زنجان جزو پنج استان موفق در زمینه کشف جرایم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار یحیی شرفی پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی با شعار «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما» آغاز و برنامه‌های مختلفی در این زمینه در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یک میلیون تماس مردم از طریق سامانه 110 با پلیس نشان می‌دهد که مردم به این نیرو اعتماد داشته و ارتباط مطلوبی با این نیرو دارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه تامین امنیت جامعه اسلامی به عهده نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: در این زمینه اقدامات مطلوبی در استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه توجه و تقویت پژوهش در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی، توسعه زیرساخت‌ها و زیربناهای اجتماعی، سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی محسوب می‌شود، افزود: سرعت در ارائه خدمات انتظامی و ارتقای توان عملیاتی از دیگر سرمایه‌های اجتماعی نیروی انتظامی است.

شرفی اجرای آمایش سرزمین و برخورد جدی با سوداگران مرگ و توفیق در کشف توطئه‌های مختلف دشمنان را موجب اعتماد مردم به ناجا دانست.

وی با بیان اینکه استان زنجان از نظر میزان وقوع جرایم در ردیف کم وقوع‌ترین استان‌های کشور است، خاطرنشان کرد: در زمینه کشف جرایم نیز استان زنجان جزو پنج استان موفق کشور محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از کاهش 20 درصدی آمار فوتی‌های استان زنجان خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ،35 نفر نسبت به سال گذشته در جاده‌های استان کمتر فوت کرده‌اند.

وی از کشف و ضبط 456 کیلوگرم از انواع مواد مخدر در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: ‌این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد رشد دارد.

شرفی با اشاره به کشف کالاهای قاچاق در استان زنجان یادآور شد: در شش ماهه نخست سال جاری کالاهای قاچاق به ارزش

7 میلیارد تومان در زنجان کشف شده است.

وی یادآور شد: با توجه به اقدامات انجام شده استان زنجان در زمینه رعایت حقوق شهروندی با توجه به گزارشات ارائه شده رتبه دوم را کسب کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به صدور 13 هزار گذرنامه در شش ماهه نخست سال جاری خاطرنشان کرد:‌ در شش ماهه نخست سال جاری برای 6 هزار واحد صنفی مجوز فعالیت صادر شده است.

وی با بیان اینکه 34 هزار گواهینامه راهنمایی و رانندگی در شش ماهه نخست سال جاری صادر شده است، افزود:‌ با 2 هزار واحد صنفی متخلف نیز برخوردهای لازم صورت گرفته است.

شرفی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری نیز 14 هزار کارت معافیت قدیم و جدید شده است.

وی با بیان اینکه 4 هزار نفر در استان زنجان در شش ماهه نخست سال جاری پایان خدمت دریافت کردند، افزود: اقدامات لازم در این زمینه در استان انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی، از اجرای برنامه‌های مختلف از سوی این نیرو در استان زنجان خبر داد.

وی برگزاری صبحگاه مشترک در بین نیروهای انتظامی استان و اجرای مانور موتورسیکلت‌سواران از برنامه‌های استان در این هفته برشمرد.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول