اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد

اصلاح ساختار سازمانی اوقاف با هدف ارتقای بهره‌وری موقوفات

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: اصلاح ساختار سازمانی اوقاف با هدف ارتقای بهره‌وری موقوفات انجام می‌‌شود.

اصلاح ساختار سازمانی اوقاف با هدف ارتقای بهره‌وری موقوفات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی با اشاره به تصویب ساختار جدید سازمان اوقاف در هیئت دولت اظهار کرد: همه مدیران، معاونان و همکاران برای حسن اجرا و تسریع در اجرای ساختار جدید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی فلسفه ساختار جدید را تحول و ارتقای سطح بهره‌وری موقوفات دانست و افزود: با اجرای دقیق و به موقع ساختار جدید در اوقاف در آینده نزدیک شاهد رشد روزافزون فعالیت‌ها، گسترش برنامه‌ها و تحرک و پویایی همه بخش‌های اوقاف استان قزوین خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تهیه و تصویب ساختار جدید سازمان اوقاف و امور خیریه را اقدامی مهم ارزیابی کرد و گفت: از سال 63 تاکنون در این باره اقدامی انجام نشده بود که مسئولان سازمان اوقاف پس از سال‌ها با تلاشی مضاعف آن را به سرانجام رساندند، بنابراین اجرای ساختار تغییر و تحولاتی را در مجموعه به دنبال دارد و امیدواریم با این تغییر و تحولات بتوانیم موجبات نهادینه شدن فرهنگ وقف و همچنین ترویج و توسعه این سنت حسنه الهی بیش از پیش فراهم کنیم.

نوروزی با تأکید بر اینکه همه بخش‌های اداره‌کل برنامه محوری را در رأس فعالیت‌ها قرار دهند، تصریح کرد: منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری باید در رأس فعالیت‌ها و اولویت‌های اوقاف باشد و همه مدیران، معاونان و اصحاب وقف برای اجرایی شدن این فرمایشات که در متن برنامه‌ها گنجانده شده است تلاش مضاعف به خرج دهند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف کارکنان را جلب اعتماد مردم به دستگاه وقف است، بیان کرد: باید اعتماد مردم به این دستگاه جلب شود تا متمکنین جامعه با اعتماد اموالشان را وقف کنند و این امر به اعمال و ارتباط ما با مردم باز می‌گردد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول