اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار علی فضلی:

بسیج در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بسیج در بهترین و بالاترین سطح آمادگی و اقتدار از آغاز انقلاب تاکنون قرار دارد.

بسیج در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم صبحگاه رزمایش «محمد رسول‌الله» در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس از شهرستان البرز استان قزوین به این رزمایش ضمن تقدیر و تشکر از حضور چشم‌گیر نیروهای بسیجی و مسئولان در رزمایش، اظهار کرد: امروز شاهد حضور حماسه‌آمیز رزمندگان بسیجی، خواهران و برادران فداکار در رزمایش رزمندگان استان قزوین با نام «محمد رسول‌الله» با حضور گردان‌های واکنش سریع هستیم که این شکوه و عظمت قابل تقدیر است.

وی این رزمایش را گوشه‌ای از آمادگی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین معرفی و تصریح کرد: اجرای برنامه‌های رزمی و فرهنگی در این رزمایش تنها بخش کوچکی از فعالیت‌های سپاه استان قزوین است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در خصوص اهداف این رزمایش ابراز کرد: هدف از برگزاری این رزمایش دو روزه، تمرین و انسجام بخشیدن به آموزش‌های مجموعه بسیجیان است که در قالب برنامه‌های رزمی و فرهنگی صورت خواهد گرفت.

فضلی مقابله با تهدیدها، فتنه‌گری‌ها و آشوب‌ها در جامعه را از دیگر دلایل اهمیت بحث تاکتیکی و آموزشی این رزمایش دانست و افزود: امروز دریادلان بسیجی در بهترین و بالاترین سطح آمادگی و اقتدار خویش از آغاز انقلاب تاکنون هستند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی مقابل دشمنان خود خواهد ایستاد و هدف عظیم این مردم نیز حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجیان با بصیرت و با ساختار متنوعی از قشرهای مختلف در این رزمایش حضور پیدا کرده‌اند عنوان کرد: در مقابله با جنگ نرم برنامه‌های بسیاری همچون امداد و نجات وجود دارد که امید است بسیجیان محترم از آن بهره کافی ببرند.

فضلی در خاتمه بیان کرد: بسیجیان و رزمندگان ایران اسلامی با شجاعت، وفاداری و آمادگی و ایستادگی کامل باز هم مقابل تهدیدهای دشمنان خواهد ایستاد.

وی در خصوص تحریم‌های اقتصادی و سیاسی موجود در جامعه ابراز کرد: با وجود استمرار این تحریم‌ها مردم دیگر فریب هجمه‌های ظاهری و کوتاه‌مدت دشمن را نمی‌خورند و همانند دوران دفاع مقدس در این نبرد نیز پیروز خواهند بود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول